AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Skal en tur på senteret i morgen og håret kunne trengt en klipp. Tenkte å ta av ca 20 cm når jeg først skal klippe. Er egentlig ikke så "nøye" på det og har aldri vært, det vokser jo ut igjen, så det er null stress. Men med 20 cm av blir det skulderlangt og da er det enda lettere å se dersom resultatet blir ujevnt. Har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 692e5...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Har vært der før, helt greit. Liker ikke at de ikke vasker håret først og klipper når det er vått og rett. De sprayer bare litt vann på tuppene, så hvis noe av håret ditt er bølgete ved røttene og du retter det blir det ujevnt. Om det ga mening. Føles veldig raskt ut, ikke veldig ordentlig, på en måte. De klippet bra når jeg var der, men ville mye heller dratt til en vanlig mer ordentlig frisør, spesielt når du skal klippe ganske mye Anonymkode: a049e...e26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Noen ganger funker det, andre ganger kunne jeg gjort det bedre selv med sløv kniv og øyebind 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg vasker håret selv og går deretter på Cutters for å få det klippet. Det blir alltid helt ok, jeg slipper small talk og slipper å bli ruinert. Er kvinne. Anonymkode: ab60e...15c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vasker håret selv og går deretter på Cutters for å få det klippet. Det blir alltid helt ok, jeg slipper small talk og slipper å bli ruinert. Er kvinne. Anonymkode: ab60e...15c Drar du dit med vått hår? Anonymkode: a049e...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 12. mars 2023 #6 Del Skrevet 12. mars 2023 Fikk ikke frisør som gadd å høre etter, så da fikk jeg det ikke som jeg ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. mars 2023 #7 Del Skrevet 12. mars 2023 Har bare positive erfaringer med Cutters. Går dit med nyvaska hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Del Skrevet 12. mars 2023 7 minutter siden, TheHairyToothfairy said: Noen ganger funker det, andre ganger kunne jeg gjort det bedre selv med sløv kniv og øyebind Mitt inntrykk også. Tror frisør er dårlig egnet for store kjeder. Det er ikke som på McDonlalds hvor man får det samme resultatet uansett hvor du kjøper burgeren. Anonymkode: 11cfc...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har vært der før, helt greit. Liker ikke at de ikke vasker håret først og klipper når det er vått og rett. De sprayer bare litt vann på tuppene, så hvis noe av håret ditt er bølgete ved røttene og du retter det blir det ujevnt. Om det ga mening. Føles veldig raskt ut, ikke veldig ordentlig, på en måte. De klippet bra når jeg var der, men ville mye heller dratt til en vanlig mer ordentlig frisør, spesielt når du skal klippe ganske mye Anonymkode: a049e...e26 Har aldri vært borte i en frisør i Norge som vasker håret ditt først… Klippet håret mitt der for første gang i forrige uke, kjempefornøyd. Anonymkode: 62403...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri vært borte i en frisør i Norge som vasker håret ditt først… Klippet håret mitt der for første gang i forrige uke, kjempefornøyd. Anonymkode: 62403...093 Vanlig her. Hvordan ellers skal det bli rett? Hvis det ikke er rettet (vått) blir det jo ujevnt med en gang man retter det Anonymkode: a049e...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 Må alltid klippe meg selv litt etter å ha vært der. Synes ikke det er så billig lenger heller. Anonymkode: cac2e...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #12 Del Skrevet 13. mars 2023 Helt ok men dyrt. 400 kr for maks 15 min er dyrt. Da er det bedre med 600 kr inkl vask og 45 min. Anonymkode: bc9ac...c0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Del Skrevet 13. mars 2023 Ble skamklipt der for litt over ett år siden. Anonymkode: 6d799...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 13. mars 2023 #14 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg går der ikke selv, men har klipt sønnen der og vært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Del Skrevet 13. mars 2023 Takk for alle svar dere. Tror jeg står over for denne gangen 😅 Anonymkode: 692e5...6c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Del Skrevet 13. mars 2023 Går bare til Cutters, de eneste som klipper meg kort nok. Anonymkode: bb670...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #17 Del Skrevet 14. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 12.3.2023 den 22.49): Noen ganger funker det, andre ganger kunne jeg gjort det bedre selv med sløv kniv og øyebind Samme erfaring. Meget variert resultat. Anonymkode: 34085...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #18 Del Skrevet 14. mars 2023 Etter prisøkninger er de ikke konkurransedyktige på herreklipper lenger. Innvandrerbarbererne er billigere og mer fleksible i hva de gjør. Anonymkode: 897e8...4dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #19 Del Skrevet 15. mars 2023 jeg vasker håret før besøket, og tørker med hårføner/styler (sånn børste). Jeg har ganske rett hår fra før av. Og ja, fornøyd. Alternativet for meg ville ikke vært å gå på Nikita og betale tusen kroner for hårklipp, det gidder jeg ikke uansett. Alternativet for meg ville være å kippe meg selv hjemme. Og Cutters klarer det bedre. Anonymkode: 678c7...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #20 Del Skrevet 15. mars 2023 Har både fått bra klipper og helt fryktelig klipper. Noen kan kommuniserer, andre kan ikke. De færreste kan norsk. Bruker de kun til nødstilfeller nå. Anonymkode: 71b6f...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå