Gå til innhold

Festprogram/songhefte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva skriv de på framsida av festprogrammet eller songheftet dykkar, og kva inneheld det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva har de tenkt å skrive på fest-programet dykkar, Epica? Og kva skal de ha inni? Vi tenkte å skrive namna våre, dato og stad på framsida. Inni skal vi ha kjøreplanen for dagen, ein presentasjon av gjestene, eventuelle songar og annan moro, og kanskje nokre små kjærleiksdikt.

Skrevet

På forsiden hadde vi fornavnene våre, navnet på hotellet vi var på, dato og en rød rose. (Røde roser var gjennomgangstema.)

Inni hadde vi meny og en oversikt over gjestene. Denne oversikten viste seg å skape mye frustrasjon for flere og hotellet hadde også delt ut menyen, så jeg vet ikke helt hvor nødvendig det hele var, når alt kom til alt. (Men det så fint ut, da.)

Catzy

Skrevet
Vi tenkte å skrive namna våre, dato og stad på framsida. Inni skal vi ha kjøreplanen for dagen, ein presentasjon av gjestene, eventuelle songar og annan moro, og kanskje nokre små kjærleiksdikt.

Dette syns jeg høres veldig fint. Dersom dere skal ha kirkebryllup syns jeg det kan være fint med et bilde (gjerne strektegning) av kirken.

Skrevet

Vi brukte menyene som bordkort vi og hadde derfor navnet til gjesten på forsida i tillegg til et bittelite monogram helt nederst.

Skrevet
Dette syns jeg høres veldig fint. Dersom dere skal ha kirkebryllup syns jeg det kan være fint med et bilde (gjerne strektegning) av kirken.

Takk for tipset, vi skal ha strekteikning av kyrkja på kyrkjeprogramma.. :)

Skrevet

Hva gjør dere i forhold til festprogrammer? Lager selv eller får trykt opp? Kanskje greit å få forsiden fra trykkeri pga bilder... Hvis man ikke er god med data da, vel og merke. :forvirret:

Gjest gjesta
Skrevet

Blir ofte dyrt..

Ville heller kjøpt papir å printet selv..

Skrevet

Vi skal ikke ha noe festprogram, vi - men det er kanskje ikke så rart siden vi ikke skal ha fest ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...