AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Så nylig intervju med en 40 år gammel dame som sa hun følte seg yngre nå enn hun gjorde for 10 år siden. Det fordi hun for 10 år siden spiste svært usunt og aldri trente, men nå fokuserte på å spise sunt, trene og ha god døgnrytme. Syntes selv det var motiverende å se at selv om man alltid blir eldre så kan man jobbe med livsstilen slik at man føler seg yngre. Anonymkode: 84e0a...a8b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Jeg er dame på 38 og føler meg ikke yngre selv om jeg trener og spiser ofte sundt. Anonymkode: cabb3...66f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dame på 38 og føler meg ikke yngre selv om jeg trener og spiser ofte sundt. Anonymkode: cabb3...66f Men trente du og spiste sunt da du var yngre? For det som fikk denne damen til å føle seg yngre var jo at hun tidligere hadde levd svært usunt, men nå levde veldig sunt. Hadde hun levd sunt hele livet så hadde hun neppe følt seg yngre i dag enn hun gjorde for 10 år siden. TS Anonymkode: 84e0a...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå