Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her truffet en mann som er tydelig interessert i meg og jeg tror han ønsker et forhold. Men han sender ingen meldinger mellom dater. Utenom å avtale neste date. Det er ingen god morgen, god natt, takk for i går, gleder meg til å se deg igjen… og jeg synes det er litt kjipt. Er dette et dårlig tegn?

Anonymkode: 6670c...861

Skrevet

Noen er bare sånn.. men det er vanskelig å si om det er naturlig eller om det er et signal.

• Liker 2
Skrevet

Spør han.

Skrevet

Sender du meldinger til han da?

Kanskje han ikke er så ivrig på å sende meldinger.

Kanskje han er mer på å prate?

Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Som svartkatt sier; noen er sånn og det trenger ikke bety noe mer enn det. Du vil ikke potensielt gå glipp av noe bra ved å trekke enkle konklusjoner eller lytte til femtentusen innlegg på dette forumet som konkluderer på tynt eller intet grunnlag. Snakk med ham isteden.

Endret av Vitalogy
AnonymBruker
Skrevet

Hvor tidlig er det? Mellom 1-2 og 2-3 date pleier ikke jeg å sende meldinger heller, men når man begynner å få følelser er det jo normalt å sende melding å vise at man tenker på den andre. Om dere har datet en stund hadde jeg tatt det som et dårlig tegn og spurt han hvor dere stod og sagt at du ønsker mer kontakt mellom treffene, men om dere nettopp har begynt å date så hadde jeg ikke lagt noe i det :)

Anonymkode: 8e792...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle som liker meldinger. Hvorfor ringes dere ikke i stedet?

Anonymkode: 6b0bd...970

Skrevet

Høres ut som en typisk mann, trenger ikke bety noe negativt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke alle som liker meldinger. Hvorfor ringes dere ikke i stedet?

Anonymkode: 6b0bd...970

Er ikke der enda. Har kun vært på 4 dater

AnonymBruker
Skrevet

Da er han ikke nok glad i deg. Dump han før han dumper deg. 

Anonymkode: ed834...dcb

Skrevet

Eg ville sagt det sånn at det e ikkje nødvendigvis dårlig tegn, men kanskje litt rart. Kanskje han e ikkje så flink til å sende meldingar eller tenke på å gjer det? Kanskje han føle at alt e bra og treng ikkje å bekrefte det med meldingar? Eg ville tatt opp med han koss han tenke om det og forklart at eg ville likt å høyrt frå han litt oftare.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det greit å si at jeg vil ha flere meldinger eller skremmer jeg han potensielt vekk da 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her truffet en mann som er tydelig interessert i meg og jeg tror han ønsker et forhold. Men han sender ingen meldinger mellom dater. Utenom å avtale neste date. Det er ingen god morgen, god natt, takk for i går, gleder meg til å se deg igjen… og jeg synes det er litt kjipt. Er dette et dårlig tegn?

Trenger ikke å være et dårlig tegn. Han kan bare være sånn. 

Men det høres traust ut. Er mye god romantikk, flørting, humor og stemning gjennom meldinger som du ikke får oppleve. Dette er jo minst halve opplevelsen ved forelskelser og dating :D 

Endret av Bombasi
Skrevet

Spørs hvor gamle dere er? Men jeg vil heller ha det du beskriver enn en som er klistra til telefonen sin

Skrevet

Hadde en kort fling for mange år siden med en mann som pepra meg med meldinger, og må si at jeg likte det dårlig.
Jeg har et travelt dagligliv, og har nok annet å tenke på når jeg skal få folk i huset opp og ut enn å drive å sende flørtemeldinger om morgenen.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg plutselig melding 😁 Men som en over her sier er det ganske turn off med for mye meldinger. Blir mer interessert når de er litt mystiske og tilbakeholdne 🥲

Skrevet

Den eneste som kan gi deg svar er han du dater.

Jeg er av typen som ikke liker å skrive meldinger frem og tilbake, synes det blir vanskeligere å finne på noe å si da du ikke får den samme flyten som når man snakker sammen, også er det større sjanse for misforståelser, også med tanke på ironi osv.

Vi er alle så forskjellige. Kanskje han prøver å ha deg på pinebenken, kanskje han bare ikke vet hva han skal si, kanskje han er veldig opptatt osv. Du må nesten spørre han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke der enda. Har kun vært på 4 dater

Etter min mening bør en da kunne ringes. Da jeg datet var man mer eller mindre par etter fire dater.

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Etter min mening bør en da kunne ringes. Da jeg datet var man mer eller mindre par etter fire dater.

Oi, så kjapt! Jeg har litt telefonskrekk. Må være veldig chill med noen før jeg har lyst å ringe dem 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...