Gå til innhold

Hva er best av Match eller møteplassen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en godt voksen, singel kvinne. Har tenkt endel på dating og har prøvd endel sider før. Hatt dårlige erfaringer med Møteplassen, men aldersmessig passer den for meg. Men lurer på om Match er bedre? Noen som har erfaring med begge sidene? Vil helst høre fra kvinner da det er mer relevant for mitt spørsmål. 

Anonymkode: ec5b7...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like drit begge deler og alle andre apper. Eller bra.. vet jo ikke. Kanskje du et heldig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sikkert individuelt hvilke erfaringer man har. Jeg har masse dårlige erfaringer fra Møteplassen. Masse rare menn, frekke og av og til slemme menn, merkelige forespørsler osv. Det har jeg ikke opplevd noe annet sted.

Match prøvde jeg ikke så lenge, men om jeg skulle velge mellom de to så ville jeg valgt Match.

Anonymkode: 8b946...f56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match har jeg bare såvidt prøvd. Syns den er dårlig lagt opp, tungvindt og dyr. Helt ærlig skjønte jeg aldri den siden helt. På Møteplassen har det blitt levelig nå som meldinger fra folk utenfor preferansene dine blir sortert i egen innbox, så man slipper at de drukner meldinger fra de som er aktuelle. Men har aldri funnet noen som har vært aktuelle å møte der. Jeg liker sukker.no best, men det er litt lite utskifting av folk der. Han jeg er sammen med nå traff jeg via facebook dating. Den fungerer me som Tinder, men det er litt mer informasjon om folk der. Hilden kvinne i 40 åra

Endret av Engel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar :) Noen flere med erfaring? 

TS

Anonymkode: ec5b7...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare prøvd Match. Men det var for 12 år siden. Det ble full match, så siden her ikke behovet vært der 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig erfaring med Møteplassen. Mange sutrete og klagete menn der... Match er det lenge siden jeg har prøvd, men for tungvindt og dyrt og bare en dårlig side.  Sukker ok, men som nevnt - lite utskiftning av folk. Men dog bedre enn Møteplassen... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har funnet kjæreste på Møteplassen, dog enig med siste taler i at det er mye sutring der. Hvordan kan noen tro at sutring skaffer kjæreste?

Anonymkode: d83c4...90d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...