Gå til innhold

Kan rask hcg stigning tidlig tyde på noe galt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 1-2 på digital på 8 dpo og 2-3 på dpo 13 og i dag dpo 17 fikk jeg 3+. Jeg er i dag 4+0 dager.

Jeg er sikker på når eggløsning var fordi jeg testet i flere dager. Syns jeg har veldig høy og rask hcg stigning. Jeg vil tørre å håpe at dette kan bli en baby (etter mange spontanaborter), men nervøs.

Kan rask hcg stigning tyde på noe galt?

Anonymkode: 9be3b...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk 1-2 på digital på 8 dpo og 2-3 på dpo 13 og i dag dpo 17 fikk jeg 3+. Jeg er i dag 4+0 dager.

Jeg er sikker på når eggløsning var fordi jeg testet i flere dager. Syns jeg har veldig høy og rask hcg stigning. Jeg vil tørre å håpe at dette kan bli en baby (etter mange spontanaborter), men nervøs.

Kan rask hcg stigning tyde på noe galt?

Det kan være flere ting. Mest sannsynlig ingenting farlig. KAN være blæremola.. men jeg hadde hcg på over 200 000 i uke 6 (og en MA) og utskrapningen viste ingen tegn til blæremola selv om legene var helt overbevist. 

Anonymkode: dc2d5...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke akkurat veldig sikre som mål på hcg de der. Høye verdier er som regel bra så ville faktisk ikke bekymret meg. 

Bestill en tidlig ultralyd i uke 7?

Anonymkode: 8f261...0e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kan være flere ting. Mest sannsynlig ingenting farlig. KAN være blæremola.. men jeg hadde hcg på over 200 000 i uke 6 (og en MA) og utskrapningen viste ingen tegn til blæremola selv om legene var helt overbevist. 

Anonymkode: dc2d5...123

Leit å høre at du mistet😔

har lest om blæremola og det er det som skremmer meg. Leste at en av symptomene på det var blødninger og har heldigvis ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er ikke akkurat veldig sikre som mål på hcg de der. Høye verdier er som regel bra så ville faktisk ikke bekymret meg. 

Bestill en tidlig ultralyd i uke 7?

Anonymkode: 8f261...0e5

Jeg her allerede bestilt tidlig ultralyd i uke 6+1 pga høy alder. Håper du har rett i at det ikke må være noe galt 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen har nevnt det: det kan jo være mer enn ett foster…

Anonymkode: 6113b...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...