AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg fikk 1-2 på digital på 8 dpo og 2-3 på dpo 13 og i dag dpo 17 fikk jeg 3+. Jeg er i dag 4+0 dager. Jeg er sikker på når eggløsning var fordi jeg testet i flere dager. Syns jeg har veldig høy og rask hcg stigning. Jeg vil tørre å håpe at dette kan bli en baby (etter mange spontanaborter), men nervøs. Kan rask hcg stigning tyde på noe galt? Anonymkode: 9be3b...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk 1-2 på digital på 8 dpo og 2-3 på dpo 13 og i dag dpo 17 fikk jeg 3+. Jeg er i dag 4+0 dager. Jeg er sikker på når eggløsning var fordi jeg testet i flere dager. Syns jeg har veldig høy og rask hcg stigning. Jeg vil tørre å håpe at dette kan bli en baby (etter mange spontanaborter), men nervøs. Kan rask hcg stigning tyde på noe galt? Anonymkode: 9be3b...a65 Det kan være flere ting. Mest sannsynlig ingenting farlig. KAN være blæremola.. men jeg hadde hcg på over 200 000 i uke 6 (og en MA) og utskrapningen viste ingen tegn til blæremola selv om legene var helt overbevist. Anonymkode: dc2d5...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 De er ikke akkurat veldig sikre som mål på hcg de der. Høye verdier er som regel bra så ville faktisk ikke bekymret meg. Bestill en tidlig ultralyd i uke 7? Anonymkode: 8f261...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det kan være flere ting. Mest sannsynlig ingenting farlig. KAN være blæremola.. men jeg hadde hcg på over 200 000 i uke 6 (og en MA) og utskrapningen viste ingen tegn til blæremola selv om legene var helt overbevist. Anonymkode: dc2d5...123 Leit å høre at du mistet😔 har lest om blæremola og det er det som skremmer meg. Leste at en av symptomene på det var blødninger og har heldigvis ikke det. Anonymkode: 9be3b...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er ikke akkurat veldig sikre som mål på hcg de der. Høye verdier er som regel bra så ville faktisk ikke bekymret meg. Bestill en tidlig ultralyd i uke 7? Anonymkode: 8f261...0e5 Jeg her allerede bestilt tidlig ultralyd i uke 6+1 pga høy alder. Håper du har rett i at det ikke må være noe galt 🤞🤞 Anonymkode: 9be3b...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Del Skrevet 12. mars 2023 Siden ingen har nevnt det: det kan jo være mer enn ett foster… Anonymkode: 6113b...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå