Mathias Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Saken er den at uansett hva jeg gjør, så blir det feil... Enten er den for stor i str eller bites... Det jeg har gjort er å kopiere til skrivebordet, og prøve å laste den inn derfra. Men neida... Hjelp?... 8)
*Lillian* Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 httP://www.gifworks.com Her får du forminsket størrelsen, bits osv Deretter er det bare å laste opp på KG =)
Mathias Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2002 Har prøvd... Nå får jeg ikke bladd gjennom maskinen min heller, skjer ikke noe når jeg trykker på knappen... stønn...
Mathias Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2002 problemet nåer at jeg har redigert en avatar som ligger klar på skrivebordet, men jeg får ikke bladd gjennom, slik at jeg kan sette den inn...
Mathias Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg er så flink atte!!! Den var alternativ her inne
Megan Skrevet 30. oktober 2002 #6 Skrevet 30. oktober 2002 Hm...Lillian, hvordan forminsker jeg osv? Man går vel inn på Edit Image...men hva skal jeg gå inn på der? For uansett hva jeg gjør blir animasjonen for stor!!
Crazee Skrevet 30. oktober 2002 #7 Skrevet 30. oktober 2002 Hm...Lillian, hvordan forminsker jeg osv? Man går vel inn på Edit Image...men hva skal jeg gå inn på der? For uansett hva jeg gjør blir animasjonen for stor!! Eg er ikkje Lillian, men kanskje ein Lillian-wannabe? Går det? Uansett: * For å endre storleik (pixlar): Edit -> Resize (evt Smart Crop/Crop først, om du vil kutte ut delar av biletet.) * Mindre storleik på fila: Optimize -> Reduce colors
Megan Skrevet 31. oktober 2002 #8 Skrevet 31. oktober 2002 Tusen tuuuusen takk for hjelpa, Crazee! :D
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2002 #9 Skrevet 2. november 2002 Tuuuuuuuuusen takk fra meg også!!!!!!!!!
Redhead Skrevet 16. november 2002 #11 Skrevet 16. november 2002 Nå er gifworks lagt til blant favorittene mine :D
*Lillian* Skrevet 16. november 2002 #12 Skrevet 16. november 2002 Sorry, så ikke før nå at noen spurte meg om mer hjelp... :oops: Litt treeeeg, ja... Men jeg ser du fikk hjelp av den gode Lillian-wannabe'en, så da ordner det sæ! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå