AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #21 Skrevet 14. april 2023 Hvilke produkter bruker dere i tillegg til K18? :) Anonymkode: 314f1...c90
AnonymBruker Skrevet 19. april #22 Skrevet 19. april Tar opp denne igjen jeg. Jeg får bare ikke til å fordele så små mengder jevnt i håret. Har tykt, krusete hår som rekker meg ca til brystene. At 4 pump skal holde til hele håret er helt umulig for meg å få til?? Jeg må bruke 4 pump på hver side av håret, minst. Ellers får bare det ytterste og innerste håret i seksjonen produkt på seg. Hvordan gjør dere det? Hvordan er det mulig? 😭 Skulle så gjerne ønske at jeg klarte å bruke så lite så jeg kunne forsvare prisen, da den jo faktisk gjør håret mitt veldig mye friskere. Anonymkode: 29d46...79a
AnonymBruker Skrevet 20. april #23 Skrevet 20. april Jeg gjør som flere, tar i håndkletørt hår og venter 5 minutter før jeg tar i en hårolje eller leave in conditioner. Jeg bestiller stor flaske herfra https://www.computersalg.no/i/8401414/k18-molecular-repair-leave-in-hair-mask-150-ml/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=C9459A2886B51A372656AED00B40DDFE0788D8A4 Helt trygg side, les på Trustpilot om du/dere tviler. Anonymkode: 864f3...24b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #24 Skrevet 20. april Jeg har fått instrukser fra min frisør. Jeg har halvlangt hår. Og håret skal så vidt tørkes med håndkle. Så skal du ta og dele håret i to, og så skal du ta kur på størrelse med en ert i ene håndflaten og gni det i begge hendene og så fordele en hånd i hver halvdel av håret. Jeg fikk beskjed om å bruke en gang i uken fordi jeg ikke har slitt hår, men jeg striper jo jevnlig. Har du slitt hår tror jeg du skal ta oftere. Tar du mere enn kur på størrelse med en ert i håret så blir det fettete. Anonymkode: 7373c...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #25 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har fått instrukser fra min frisør. Jeg har halvlangt hår. Og håret skal så vidt tørkes med håndkle. Så skal du ta og dele håret i to, og så skal du ta kur på størrelse med en ert i ene håndflaten og gni det i begge hendene og så fordele en hånd i hver halvdel av håret. Jeg fikk beskjed om å bruke en gang i uken fordi jeg ikke har slitt hår, men jeg striper jo jevnlig. Har du slitt hår tror jeg du skal ta oftere. Tar du mere enn kur på størrelse med en ert i håret så blir det fettete. Anonymkode: 7373c...fd5 Hvor mye man behøver finner man enkelt ut selv. Om håret blir fett/seigt bruker man mindre. Frisører kan ikke mer enn hva vi kan lese oss opp om produkter. Men det er greit å vite at man ikke behøver mye produkt, men gni det godt inn i lengdene. Man skal ikke kjenne at dette produktet er i håret. Anonymkode: 864f3...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå