AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Har altså corona og har en forferdelig smak i svelget som ikke går bort, smaker som medisiner. Er det tegn på skikkelig bihulebetennelse som krever antibiotika eller er dette vanlig å ha ved corona uten at det trengs? Vet at endret smaks-/luktesans er vanlig. Anonymkode: 3b913...d14
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Har noen symptomer på bihulebetennelse, da? Vanligvis er jo det ganske smertefullt, etter min erfaring. Jeg har også erfart at leger ikke nødvendigvis skriver ut antibiotika for bihulebetennelse som første anbefaling, men anbefaler skylling med saltvann. Du kan jo prøve dette noen dager? Har du ikke bihulebetennelse, er det ikke skadelig på noen måte å skylle på denne måten likevel. Anonymkode: bf56b...7fb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har noen symptomer på bihulebetennelse, da? Vanligvis er jo det ganske smertefullt, etter min erfaring. Jeg har også erfart at leger ikke nødvendigvis skriver ut antibiotika for bihulebetennelse som første anbefaling, men anbefaler skylling med saltvann. Du kan jo prøve dette noen dager? Har du ikke bihulebetennelse, er det ikke skadelig på noen måte å skylle på denne måten likevel. Anonymkode: bf56b...7fb Takk for svar. Skal få renset med saltvann. Usikker på symptomene, mye snørrpdoruksjon med litt blod nå og da (ikke så uvanlig for meg når jeg først har det), tett i hodet og muligens noe feber, men det henger jo med corona. Anonymkode: 3b913...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå