AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Tar det lenger tid for mannen å komme jo videre dama er? Anonymkode: 00b1c...e29
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Dess videre, dess eldre,dess feitere.... Tar lengre tid å komme da ja. Om en ung mann pulte ei ung stram jente så var jo klassisk triks å tenke på ei gammel dame i 40-årene som er overvektig. Holdt lengre da... På samme måte finnes det jo ting man kan fantasere om dersom man puler ei som er vid. Om det er nok til å komme kommer nok litt an på hvor vid dame vi snakker om. Men i doggy med øynene lukket så går det meste. Anonymkode: 956db...512 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Nei det er nok helt håpløst og nesten ikke vits å prøve. Det er vanskelig å komme når man ikke kjenner noen form for motstand i hullet man dytter på. Det er fryktelig kjedelig og lite givende, iallfall over tid. Anonymkode: 76dca...87d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Her er oppskriften å følge. Har du liten, og dama er vid, gjør følgende. Knull først, så du kommer, for så å gi henne all oppmersomhet. Har du stor, og hun er trang, motsatt rekkefølge. Er dere like, store eller små, så betyr rekkefølgen mindre. . Anonymkode: 712aa...536 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det er nok helt håpløst og nesten ikke vits å prøve. Det er vanskelig å komme når man ikke kjenner noen form for motstand i hullet man dytter på. Det er fryktelig kjedelig og lite givende, iallfall over tid. Anonymkode: 76dca...87d I grunn enig. Men viktig å ikke bruke kondom da. For økt følsomhet. I tillegg, om det blir for vått og for lite friksjon, så kan man prøve å tørke bort litt slik at det blir mer friksjon. Ellers er det som jeg nevnte ovenfor. Fantasi hjelper på. Ihvertfall om man klarer å løsrive tankene fra at man egentlig puler på et alt for stort hull. Anonymkode: 956db...512 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ellers er det som jeg nevnte ovenfor. Fantasi hjelper på. Ihvertfall om man klarer å løsrive tankene fra at man egentlig puler på et alt for stort hull. Anonymkode: 956db...512 Lettere sagt enn gjort. Vanskelig å fantasere om at man puler noe bra dersom man knapt kjenner at man puler. Anonymkode: b7bfc...b85 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 Nå er ikke jeg vid, men heller ikke trang. Men har hatt sex med 2 menn med micro penis. Da 5 cm lang og veldig tynn. Og begge de kom raskt av samleie med meg. Og regner med at for de, var jeg vid. Anonymkode: ee522...d01 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Er det sånn at alle damer som har født vaginalt blir for vide? Hvordan kan jeg vurdere selv om jeg er for vid? Teste med den største tampong-størrelsen? Anonymkode: 00b1c...e29
feliek54 Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tar det lenger tid for mannen å komme jo videre dama er? Anonymkode: 00b1c...e29 Jeg har for lenge siden hat ei elskerinne som er vid i fitta. Jeg vet noen har fistet henne. Når jeg har knullet henne har jeg fått orgasme hver gang. Det samme har jeg opplevd med andre også som er vide. Men som regel tar det lenger tid men har hendt jeg også har kommet rimelig fort. Det er lit avhengig av hvor kåt jeg er. Men går det lenger til til jeg får orgasme så blir orgasmen som regel sterkere. Men det var ikke lett å gi hun elskerinna orgasme ved knulling. det var lettere vet fingring etc. Nå var hun elskerinnen også veldig tykk så det gjorde at alle stillinger var ikke lett å utføre og da var det ikke så lett å få penis til å treffe hennes klitoris.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det sånn at alle damer som har født vaginalt blir for vide? Hvordan kan jeg vurdere selv om jeg er for vid? Teste med den største tampong-størrelsen? Anonymkode: 00b1c...e29 Nei og nei. Anonymkode: da973...a83 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det sånn at alle damer som har født vaginalt blir for vide? Hvordan kan jeg vurdere selv om jeg er for vid? Teste med den største tampong-størrelsen? Anonymkode: 00b1c...e29 Du kan umulig være dame. Tampong størrelse har ingenting med om man er vid eller trang å gjøre! Men hvor mye blod man blør Anonymkode: da973...a83 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Skrevet 12. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det sånn at alle damer som har født vaginalt blir for vide? Hvordan kan jeg vurdere selv om jeg er for vid? Teste med den største tampong-størrelsen? Anonymkode: 00b1c...e29 Jeg har riktig test-verktøy om du trenger en helse-sjekk. Praktiske tester er de beste. 😘 Om dama foretrekker store dildoer så er jo det et rødt flagg. Om hun trives med en liten dildo så er jo det som oftest 👌💦 Anonymkode: 956db...512 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det sånn at alle damer som har født vaginalt blir for vide? Hvordan kan jeg vurdere selv om jeg er for vid? Teste med den største tampong-størrelsen? Anonymkode: 00b1c...e29 Ja og ja. Anonymkode: 76dca...87d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I grunn enig. Men viktig å ikke bruke kondom da. For økt følsomhet. I tillegg, om det blir for vått og for lite friksjon, så kan man prøve å tørke bort litt slik at det blir mer friksjon. Ellers er det som jeg nevnte ovenfor. Fantasi hjelper på. Ihvertfall om man klarer å løsrive tankene fra at man egentlig puler på et alt for stort hull. Anonymkode: 956db...512 Kan være greit å ta litt papir på tuppen så man får bort litt av fukten vet jeg. Blir det for vått så forsvinner friksjonen som du nevner og da sklir man jo både hit og dit uten særlig følelser eller motstand. Så det er nok å foretrekke med en liten bit lambi i lommeboka fremfor gummi ja. Anonymkode: 76dca...87d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Lettere sagt enn gjort. Vanskelig å fantasere om at man puler noe bra dersom man knapt kjenner at man puler. Anonymkode: b7bfc...b85 Skaff deg større pikk da, søte lille. Anonymkode: 7f648...eec 3
Jdz Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 Mistenker at både hovedinnlegg og svar er trolling, men om det skulle være noe tvil så tror jeg dette ekstreme fokuset på trang/vid er noe som først og fremst eksisterer på Kvinneguiden. Gjennom snart 30 år som seksuelt aktiv har jeg tilgode å oppleve at en sexpartner er "for vid", eller at det er noen særlig forskjell mellom kvinner på dette området i det hele tatt. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå er ikke jeg vid, men heller ikke trang. Men har hatt sex med 2 menn med micro penis. Da 5 cm lang og veldig tynn. Og begge de kom raskt av samleie med meg. Og regner med at for de, var jeg vid. Anonymkode: ee522...d01 Det er vanskelig å si og svare på uten å ha erfart selv. Men du kan jo sende meg en pm så kan vi "komme til bunns" i det 😊 Anonymkode: 76dca...87d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har riktig test-verktøy om du trenger en helse-sjekk. Praktiske tester er de beste. 😘 Om dama foretrekker store dildoer så er jo det et rødt flagg. Om hun trives med en liten dildo så er jo det som oftest 👌💦 Anonymkode: 956db...512 Det er på ingen måte et rødt flagg. Hørtes heller ut som ei det er mulig å ha det mye gøy med. Anonymkode: 76dca...87d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #20 Skrevet 12. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skaff deg større pikk da, søte lille. Anonymkode: 7f648...eec Den er helt normal. Byttet fitte. Problem løst. Anonymkode: 956db...512 2 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå