AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Hva vil dere anbefale? Pent pådekket spisebord, eller ikke? På visning skal vi ha tomt bord/kun lysestaker. Men vurderer å dekke på til bildene skal tas? Anonymkode: 575bf...016
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Jeg synes det ser påtatt ut (det er det jo også, bokstavelig talt). Samtidig kan det jo se finere ut enn et tomt bord, så dere gjør jo som dere vil. Jeg foretrekker duk/løper med pynt og planter på spisebord i stua - det er jo sånn det vil se ut mesteparten av tiden, og det er mer naturlig enn å dekke på til fotografering. Anonymkode: ff023...39f 4 1
enkefru Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Ser tullete ut… er ikke bordet/servise du skal selge.. 3 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Ikke med full middag 😅 Men noen lysestaker og tallerkener og pen serviett oppsett eller et fat med boller kan være fint Anonymkode: f9194...92c 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Hvis det er goooooood plass rundt spisebord og ikke masse andre møbler og dilldall rundt så kan det løfte bildet men ellers ser det mest bare rotete ut. Anonymkode: 96055...9de 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har vært på mange visninger. Det var en leilighet som utpekte seg med masse pynt, masse dilldall, den var stylet, profesjonelt, men var så myr dill og dall at jeg klarte ikke å se annet enn «rotet» på visningen. Etterpå husket jeg bare alle tingene som sto overalt, ikke hvordan leiligheten var. Anonymkode: 58c2a...2d4 2
Daria Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 Fjugur skrev (2 timer siden): Ser tullete ut… er ikke bordet/servise du skal selge.. Si ikke det - da et hus i familien skulle selges, endre det med at en av de som kom på visning kjøpte middagsserviset Jeg synes veldig stylete bilder som såp tydelig vil selge en livsstil blir litt latterlig, men i praksis tror jeg ikke det har så mye å si i noen retning, 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 Jeg synes det er koselig at det er stylet slik at man får litt følelsen av hvordan det er å bo der. Anonymkode: 538ed...cce 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 Jeg pyntet vårt bord, for å skape hyggelig stemning til bildene. Men det var pyntet av meg med ting vi har, og ikke stylet som når folk kjøper stylist. Var nok ikke avgjørende, men det ble for glissent i rommet med bare en blomstervase på. Området elles var støvsugd for ting og tang. Anonymkode: d4fab...3ad
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 Jeg synes en enkel borddekking kan være fint, spesielt om det er ett stort bord. Det kan fort se tomt ut på bilder uten noe. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har vært på mange visninger. Det var en leilighet som utpekte seg med masse pynt, masse dilldall, den var stylet, profesjonelt, men var så myr dill og dall at jeg klarte ikke å se annet enn «rotet» på visningen. Etterpå husket jeg bare alle tingene som sto overalt, ikke hvordan leiligheten var. Anonymkode: 58c2a...2d4 Da er det vel veldig fint at TS har spesifisert at hun ikke skal ha det på visningen, og at det er angående bildene hun spør? Anonymkode: e3bfe...837 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå