AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Ble kjent med en mann i begynnelse av februar. Vi chatter noen ganger og snakker med video. Han flørter ikke, men stiller en del spørsmål. Så, etter cirka 3-4 uker av slik kontakt skulle jeg reise til byen hans (han bor på Vestlandet, jeg bor på Østlandet) pga jobb. Jeg fortalte han om det, at jeg skulle være i byen hans i 4-5 dager, men han spurte meg ikke om å treffes. For meg er det en klar signal at han ikke er interessert. Eller? Og la oss si han ser på meg bare som en venn, er ikke det vanlig å spørre om å møtes fysisk? Jeg ble lei meg, sa ingenting. Da jeg kom tilbake hjem, spurte han meg om reisen, om det var gøy og sånn. Er det noe vits i å fortsette kontakten? Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Du overtenker ikke. Han finnes ikke interessert. Anonymkode: ccd64...31b 7 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Tror han bare liker å snakke med deg.. noen liker bare chatten Anonymkode: 0bff9...b3f 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fortalte han om det, at jeg skulle være i byen hans i 4-5 dager, men han spurte meg ikke om å treffes. For meg er det en klar signal at han ikke er interessert. Du later jo til å være nøyaktig like lite interessert selv, i og med du ikke spurte om å treffes. Anonymkode: b8bef...56d 4
Andro Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Nei, da er han ikke interessert i å bli mer kjent. Han er tastatursosial. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er ikke nok interessert. Du burde skrive til han om det er vits i å holde på lengre. Du kan også si nå i ettertid at du reinte med at han ville treffe deg. Men du skulle egentlig gjort dette tidligere. Anonymkode: 26c05...07a Kan jo begynne med å spørre om de skal møtes da. Gjør det enkelt, styr unna drama. Anonymkode: b8bef...56d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 svartkatt skrev (15 minutter siden): Hvorfor spurte ikke du om å treffes?  AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du later jo til å være nøyaktig like lite interessert selv, i og med du ikke spurte om å treffes. Anonymkode: b8bef...56d Jeg er litt gammeldags kanskje.  Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Andro skrev (8 minutter siden): Nei, da er han ikke interessert i å bli mer kjent. Han er tastatursosial. Jeg tenkte at kanskje noen mennesker trenger mer tid før de ønsker å møtes. Det var jo bare noen få uker siden vi ble kjent. Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han er ikke nok interessert. Du burde skrive til han om det er vits i å holde på lengre. Du kan også si nå i ettertid at du reinte med at han ville treffe deg. Men du skulle egentlig gjort dette tidligere. Anonymkode: 26c05...07a To ting. Jeg spurte han i etterkant om dette, at jeg ble overrasket han ikke spurte meg om å møtes. Han svarte ingenting, bare smilte. I forrige uke sa jeg sånn mellom linjene at det kanskje ikke var noe vits i å fortsette kontakten, men da ble han synlig lei seg. Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Hva slags spørsmål stiller han deg? Høres kanskje ut som du er utsatt for sosial manipulasjon. Svindlere og andre med onde intensjoner bygger tillitt og får ut av deg info som hva moren din heter, hva den første hunden din heter etc for å finne ut passordene dine for å hacke deg. Eller får masse sensitiv info om deg og psyke osv og bruke det mot deg senere. F eks enten ved å tro dere liker hverandre og du sender nakenbilder og han presser deg til mer og mer og truer deg med at alle skal få vite hvordan du er hvis du ikke gjør som han sier, eller ved andre måter. Når han ikke spør om å møtes holder han ikke kontakt fordi han er interessert i deg. Her er det ugler i mosen Anonymkode: 6c3fb...4e4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva slags spørsmål stiller han deg? Høres kanskje ut som du er utsatt for sosial manipulasjon. Svindlere og andre med onde intensjoner bygger tillitt og får ut av deg info som hva moren din heter, hva den første hunden din heter etc for å finne ut passordene dine for å hacke deg. Eller får masse sensitiv info om deg og psyke osv og bruke det mot deg senere. F eks enten ved å tro dere liker hverandre og du sender nakenbilder og han presser deg til mer og mer og truer deg med at alle skal få vite hvordan du er hvis du ikke gjør som han sier, eller ved andre måter. Når han ikke spør om å møtes holder han ikke kontakt fordi han er interessert i deg. Her er det ugler i mosen Anonymkode: 6c3fb...4e4 Hehe. Neida 🙂 spør om favoritt film, hva slags musikk jeg liker, hva gjør meg glad. Slike ting som vanligvis viser at folk er interesserte. Det er null snakk om sex eller noe. Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe. Neida 🙂 spør om favoritt film, hva slags musikk jeg liker, hva gjør meg glad. Slike ting som vanligvis viser at folk er interesserte. Det er null snakk om sex eller noe. Anonymkode: 1125c...986 Ok det var bra det ikke var masse private spørsmål. Har nemlig opplevd å bli sosialt manipulert selv Men siden han ikke spør om å møtes er det noe rart her. Kanskje at han har dame eller dater en annen? Jeg hadde spurt han rett ut jeg "Du virker ikke så interessert når du ikke vil møtes når jeg er i din by. Hva er intensjonen din med å holde kontakt?" Anonymkode: 6c3fb...4e4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tenkte at kanskje noen mennesker trenger mer tid før de ønsker å møtes. Det var jo bare noen få uker siden vi ble kjent. Anonymkode: 1125c...986 Det er et halmstrå du klamrer deg til. Han er ikke interessert. Virkelig ikke interessert. Anonymkode: fd094...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok det var bra det ikke var masse private spørsmål. Har nemlig opplevd å bli sosialt manipulert selv Men siden han ikke spør om å møtes er det noe rart her. Kanskje at han har dame eller dater en annen? Jeg hadde spurt han rett ut jeg "Du virker ikke så interessert når du ikke vil møtes når jeg er i din by. Hva er intensjonen din med å holde kontakt?" Anonymkode: 6c3fb...4e4 Han har ikke dame 100%. Han fortalte meg at han var på en Tinder date 1 uke etter vi begynte å chatte. Han møtte henne en gang og thats it. Vet ikke hva skjedde der, men sa han ikke ønsket å fortsette med Tinder mer. Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er et halmstrå du klamrer deg til. Han er ikke interessert. Virkelig ikke interessert. Anonymkode: fd094...d1d Hvorfor spør han meg om alle disse ting da? Hvor fort mener du folk skal møtes? Anonymkode: 1125c...986
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden):  Jeg er litt gammeldags kanskje.  Anonymkode: 1125c...986 Kanskje det, og kanskje han er litt moderne? I min verden ville det være utenkelig å ikke bringe temaet på banen, for dere begge. Og det samme i ettertid. Få det avklart, nå. Etter en måned med tett chat, så bør folk være interessert i å møtes.  Anonymkode: 9c2a3...873 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje det, og kanskje han er litt moderne? I min verden ville det være utenkelig å ikke bringe temaet på banen, for dere begge. Og det samme i ettertid. Få det avklart, nå. Etter en måned med tett chat, så bør folk være interessert i å møtes.  Anonymkode: 9c2a3...873 Så det er ikke nok at jeg sier «Jeg kommer til byen din og skal være der i noen dager»? Må jeg si «La oss møtes»? Anonymkode: 1125c...986
exictence Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så det er ikke nok at jeg sier «Jeg kommer til byen din og skal være der i noen dager»? Må jeg si «La oss møtes»? Anonymkode: 1125c...986 Jeg hadde sagt: Jeg skal til byen din ......dato/når. Det hadde vært kjekt å møtes en av dagene. Hva med å treffes.....sted eller gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #20 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har ikke dame 100%. Han fortalte meg at han var på en Tinder date 1 uke etter vi begynte å chatte. Han møtte henne en gang og thats it. Vet ikke hva skjedde der, men sa han ikke ønsket å fortsette med Tinder mer. Anonymkode: 1125c...986 Men dette vet du fordi han valgte å fortelle deg det. Du har altså kun hans ord for at han "100 prosent ikke har dame". Jeg synes det hele virker merkelig. Det er noe han skjuler som gjør at han ikke ville møte deg. Kanskje han ikke ser ut slik som du tror, eller han har et psykisk problem eller andre utfordringer, et eller annet er det. For det normale ville vært å svare at "da hadde det vært fint om vi kunne møtes!" når du fortalte at du skulle til byen hans. Tror jeg ville ha sjekket angående bopel, hvem som bor der, og jeg ville også stilt direkte spørsmål om hva som er grunnen til at han ikke foreslo å møtes når du var der. Han svarte deg ikke, spør igjen, men spør når han ikke er forberedt, slik at du får et inntrykk av om han finner på en unnskyldning, eller om han svarer oppriktig.  Anonymkode: 0670a...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå