Gå til innhold

Grusom brasiliansk voksing i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Igår var jeg og tok brasiliansk voksing nederst i Bogstadveien her i Oslo, på en salong som har blitt rost opp i skyene her på KG. Det var en grufull opplevelse. Det var første gang jeg gjorde det, som jeg forklarte hudpleieren. Men hun virket veldig travel, bare nikket og gikk i gang. Hun forklarte ingenting, bare smelte på med voks, sa at jeg skulle dra i huden og dro til. Det var kjempevondt, men hun bare fortsatte i fullt tempo selv om jeg hadde tårer i øynene. Da jeg spurte om jeg kunne få en pustepause bare lo hun og sa at hun syntes det var morsomt at jeg syntes det gjorde så vondt. Hun vokset i racerfart, det blødde endel og hun bare fortsatte, før hun erklærte seg ferdig og forlot rommet. Jeg gikk inn i salongen på slaget 10 og kom ut igjen mindre enn ti minutter senere.

Da jeg kom hjem for å inspisere jobben, fant jeg flekker med hår hun ikke hadde fått med. Jeg må si jeg føler meg litt dårlig behandlet. Særlig fordi man betaler mer første gang enn man gjør de neste gangene- er ikke det fordi man skal få litt bedre tid fordi det er første gang? Er det noen som vet om noen andre salonger i Oslo, eller skal man bare godta å bli behandlet så upersonlig og uvennlig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner nå liksom ikke vitsen jeg da............... betale hundrelapper for å fjerne noe som er helt naturlig - og som kroppen trenger. Hårene har sin "misjon".

Greit nok å pynte på bikinkanter og slikt altså............ men det kan man da gjøre hjemme uten å måtte betale i dyre dommer.

Men - synd at du ikke er fornøyd altså - og at du ble behandlet dårlig.

Det fortjener ingen. :klem:

Skrevet

Synes det er litt rart at noen kan tro at det skal bli en hyggelig opplevelse å få revet av seg kjønnshårene, jeg. :overrasket:

• Liker 1
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Synes du skal ringe eller gå innom igjen jeg og be om å få snakke med den butikk bestyrer. Sånn skal du ikke behandles og de skal iverfall fjerne alle hår. At det gjør vondt tror jeg du ikke kommer utenom.

Dere andre som svarte- hvor leste dere at dette var en tråd om hva deres synes om voksing

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha klaget på resultatet, garantert!

• Liker 1
Skrevet
Synes det er litt rart at noen kan tro at det skal bli en hyggelig opplevelse å få revet av seg kjønnshårene, jeg. :overrasket:

Det var vel servicen hun håpet skulle være hyggelig, og det var det så absolutt ikke!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du skal absolutt ikke godta det. Første gangen jeg tok brasiliansk voksing brukte vi nesten 45 min. Hudpleieren forklarte og snakte og vi hadde det riktig så koselig.

Når jeg har vært har de også vært nøye med å fjerne alt, de er ikke ferdig før kunden selv er fornøyd med resultatet.

Synes du skal gå tilbake og klage jeg. Skikkelig dårlig service!

Endret av Fauna
Skrevet
Det var vel servicen hun håpet skulle være hyggelig, og det var det så absolutt ikke!

Hvorfor ligger det ikke på Forbruker, da?

Skrevet

Absolutt ikke holdbart. Gå tilbake og klag. Verken servicen eller produktet du fikk holdt jo mål - når man får profesjonell voksing, skal det jo ikke være hårflekker!

Skrevet

Klag ja! Hørtes helt sykt ut spør du meg :frustrert:

Skrevet

Jeg har vært på dette stedet flere ganger og har vært svært fornøyd.

Syns det virket rart at du ble behandlet på denne måten.

Har ikke skjedd meg der, tvert i mot har damen vært svært hyggelig og resultatet veldig bra.

Syns som de fleste andre at du burde klage på dette, håper det ordner seg.

Skrevet

Jeg synes du skal ringe dem og klage. Eller send dem et klagebrev, og fortell det slik du har fortalt det til oss.

Skrevet
Jeg har vært på dette stedet flere ganger og har vært svært fornøyd.

Syns det virket rart at du ble behandlet på denne måten.

Har ikke skjedd meg der, tvert i mot har damen vært svært hyggelig og resultatet veldig bra.

Syns som de fleste andre at du burde klage på dette, håper det ordner seg.

Det er jo flere hudpleiesalonger i Bogstadvn,da. Ikke sikkert dere har vært på det samme..Jeg ble litt nysgjerrig på om det var min salong hun snakket om, så jeg tok et søk på gulesider på hudpleie i Bogstadvn..Fikk om hvertfall 5 stk.

Skrevet

akk ja!alt vi jentene gjør for å tekkes gutta :ler:

Skrevet

En høvel i dusjen tar fem minutter og koster ikke skjorta eller gjør vondt! :ler:

Men jeg hadde tatt en prat med sjefen på dette stedet, ja.. Dette var skikkelig ræva kundebehandling!

Skrevet

Nå lo jeg godt! :ler:

--

Tiger

Skrevet
akk ja!alt vi jentene gjør for å tekkes gutta :ler:

Gjør vi? :overrasket: Jeg gjør det ikke av den grunn hvertfall...

Skrevet
Det er jo flere hudpleiesalonger i Bogstadvn,da. Ikke sikkert dere har vært på det samme..Jeg ble litt nysgjerrig på om det var min salong hun snakket om, så jeg tok et søk på gulesider på hudpleie i Bogstadvn..Fikk om hvertfall 5 stk.

Hun skrev nederst i Bogstadveien og det gjør at jeg er temmelig sikker..

Er ikke alle der som gjør BW..... ;)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Eline_*
Skrevet

Du må gå på Afroditeklinikken på Tullinløkka! De er best i Oslo. Alle mine venninner og alle de i klassen min går dit, de er kjempeflinke og veldig søte. Spesielt Nicolette og Ingvild! Du kan spørre etter å få hvem du vil der når du bestiller time. Ikke gi opp. Alle elsker brasiliansk voks. Ikke la en dårlig opplevelse stoppe deg. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...