VennligVulva Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har siden jeg var tenåring hatt store tunge bryster. Da jeg var 19 år gikk jeg ned rundt 15 kg og fikk mye løs hud. Jeg er nå 24 år og har 70H i bh-størrelse. Jeg kan ikke fordra hvordan brystene mine ser ut og går alltid med bhstroppene helt stramme i et forsøk på å løfte dem. Dette gjør at jeg får utrolig vondt i nakke og rygg. Jeg lurer derfor på om det er mulig å få dekket brystløft av staten, eller om dette bare gjelder brystreduksjon. Jeg kan vurdere brystreduksjon da jeg regner med at de også vil løfte brystene litt? Men jeg er egentlig fornøyd med størrelse og det er bare den løse huden jeg ikke kan fordra.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Du får dekket det om det er medisinsk betinget. Det høres jo ikke sånn ut. Du kan kanskje spare opp til en slik operasjon selv? Anonymkode: b08d0...b2a 1
VennligVulva Skrevet 12. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du får dekket det om det er medisinsk betinget. Det høres jo ikke sånn ut. Du kan kanskje spare opp til en slik operasjon selv? Anonymkode: b08d0...b2a Mener du brystløft eller brystreduksjon?:) Sterke rygg og skuldersmerter tror jeg regnes som medisinsk betinget.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 VennligVulva skrev (Akkurat nå): Mener du brystløft eller brystreduksjon?:) Sterke rygg og skuldersmerter tror jeg regnes som medisinsk betinget. Det er vel ikke medisinsk betinget når det er fordi hun strammer bh stroppene såpass at det er grunnen til vondten? Anonymkode: b08d0...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Du får ikke brystløft. Og å løfte tunge bryter vil bare gi deg enda mer nakke problemer. Du kan få dekket brystreduksjon, hensikten er at vekten foran skal bli mindre så det ikke skader rygg og nakke like mye. Anonymkode: 5398e...d9c 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 VennligVulva skrev (25 minutter siden): Jeg har siden jeg var tenåring hatt store tunge bryster. Da jeg var 19 år gikk jeg ned rundt 15 kg og fikk mye løs hud. Jeg er nå 24 år og har 70H i bh-størrelse. Jeg kan ikke fordra hvordan brystene mine ser ut og går alltid med bhstroppene helt stramme i et forsøk på å løfte dem. Dette gjør at jeg får utrolig vondt i nakke og rygg. Jeg lurer derfor på om det er mulig å få dekket brystløft av staten, eller om dette bare gjelder brystreduksjon. Jeg kan vurdere brystreduksjon da jeg regner med at de også vil løfte brystene litt? Men jeg er egentlig fornøyd med størrelse og det er bare den løse huden jeg ikke kan fordra. Pupper skal henge. Jo større de er jo mer henger de, det kalles gravitasjon. Å løfte de opp med stramme bh stropper er dumt, da skaper du selv ryggproblemer og smerter. Anonymkode: 5398e...d9c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 3 minutter siden, VennligVulva said: Mener du brystløft eller brystreduksjon?:) Sterke rygg og skuldersmerter tror jeg regnes som medisinsk betinget. Men de smertene er jo lett å fjerne. En lege ville jo gått rett til årsaken, som er noe du velger å gjøre. Slutt å gjør det og symptomene blir borte. Anonymkode: a5704...3c5
VennligVulva Skrevet 12. mars 2023 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pupper skal henge. Jo større de er jo mer henger de, det kalles gravitasjon. Å løfte de opp med stramme bh stropper er dumt, da skaper du selv ryggproblemer og smerter. Anonymkode: 5398e...d9c AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men de smertene er jo lett å fjerne. En lege ville jo gått rett til årsaken, som er noe du velger å gjøre. Slutt å gjør det og symptomene blir borte. Anonymkode: a5704...3c5 Det er vanskelig å la vær når puppene er så lange at de rekker meg til navlen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå