Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier leilighet sentralt og ble ble betatt av ei jente.  Jeg ville gå inn 100 prosent for å ikke miste sjansen.

Forskningen har vist at hjerne ikke fungerer optimalt når man er forelsket.

Hun skulle besøke meg hjemme, og vi avtalte noe  uker forveien. I affekt kjøpte jeg fullt av fine møbler og hvite varer.  Jeg hadde kreditttgrense på 100 000.  Hun tror jeg eier leilighet, og leiebilen som er finere enn min egen.

Hun besøkte meg det gikk bra. Jeg måtte kjøre på nye og nye løgn. Sannheten er at jeg har helt vanlig jobb som ikke krever utdanning, og lønn som er under snittet. 

Nå ønsker jeg desperat ordentlig forhold, men skjønner ikke hvordan jeg skal komme ut av dette uføre.

Anonymkode: 25836...130

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okay, det var kjipt og dumt. Du bør jobbe litt med deg selv og få det noe bedre før du sikter etter et forhold. Da står du bedre rustet, forhåpentligvis med noe bedre selvtillit.

Anonymkode: 7edd9...05d

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun velger deg på grunn av sofaen så passer dere sammen på en svært merkelig og kinky måte.

Lykke til. Tror jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær helt ærlig. Kanskje hun forstår det? Da kommer dere nærmere hverandre. Du må bare gjøre det. Tørr å være sårbar å si at du var en idiot som ville imponere henne.

Til en annen gang, folk bryr seg ikke like mye om møbler som du tror! 

Anonymkode: fe62a...d34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er. Hvis un ikje godtar det så er det ingenting å samle på. 

Anonymkode: 6ad61...7c4

Skrevet

Løgn er det verste jeg vet.
Materialisme er ikke imponerende det heller.
Bruktmøbler er derimot kjempeflott.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det forstår ikke jeg heller, ts. 
Du er dessverre voksen. Og det betyr at av og til er den eneste veien ut å ta konsekvensene av sine dårlige valg. Du har nå forbruksgjeld, du har valgt en jobb du skammer deg over og en lønn du ikke tør oppgi til folk.

Så da er det på tide med endring. Skammer du deg over at du ikke har utdanning? Enten må du endre holdning eller så må du utdanne deg. Å velge å gå rundt å skamme seg over beviste valg man har tatt for eget liv er direkte irrasjonelt.

Skammer du deg over lønna? Endre enten holdning eller lønnsnivå. Begge deler er godt gjennomførbart.

Damen? Hun vil jeg tro ryker. Hvem vil vel ha en partner som har valgt å skamme seg over - seg selv og så velger å løse dette (dårlige) livsvalget med to nye dårlige valg (løgn og forbrukslån)? Dette våset med «hjernen funker ikke» skla du lengre utpå landet med. Du kan bli så kåt du bare makter - hjernen din funker slik du vil den skal funke. Så spørsmålet er: hva er agendaen din med å late som om du ikke kontrollerer egne handlinger? 

Anonymkode: 423bb...e34

AnonymBruker
Skrevet

Du måtte absolutt ikke kjøre på med flere løgner. Og forelskelse er ikke akkurat en unnskyldning. 

Løgn er elendig måte å starte noen forhold på. Dette har du lagt opp til selv

Anonymkode: 4e6b2...735

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet er vel det minste problemet ditt akkurat nå. Kan du levere tilbake møbler eller selge dem? 

Anonymkode: 79a71...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får selge møblene og kjøpe deg noen billigere sånn at du får betalt gjelden. Hvis hun spør så sier du bare at du ville ommøblere og fornye, ingen bryr seg om prisen på møblene dine 

Anonymkode: 666a0...4f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du forteller sannheten, og hun forstår deg/tilgir deg og godtar det, så er det meant to be😉

Anonymkode: 9e58e...f00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...