AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Drev å datet en mann som etter at vi hadde hatt sex noen ganger oppdaterte tinder profilen sin for å treffe andre. Til meg sa han at han var ute etter forhold og at han aldri hadde følt for noen så fort som for meg så jeg trodde alt var fint mellom oss. Når jeg konfronterte han med at jeg ikke syns det var ok at han fortsatt søkte andre damer så mente han at jeg overdrev fordi vi hadde møttes så få ganger. Sant nok, kun tre ganger men to av de med sex etter flere timers romantiske middager og dype samtaler, og mye kontakt på meldinger hvor det var han som tok iniativ til god morgen melding hver dag. Vi hadde en liten krangel hvor jeg til slutt sa at da kom jeg ikke til å bruke mer tid på han men finne andre å date som var ute etter noe forpliktende. Tre uker har gått uten kontakt og jeg har ikke orket å finne nye menn å date. I dag fikk jeg meld av han som unnskyldte seg og sa at han snakket sant når han sa at han aldri hadde følt så fort for noen og at det skremte han fordi han er redd for å bli såret. Han skrev at han har tendens til å sabotere bra ting men hadde skjønt hvor dum han var og ber om en ny sjanse. Hvordan kan jeg få han til å angre ekstra mye? Vil det skyve han vekk og gi inntrykk av at jeg er løs å si at jeg dater en annen nå eller tror dere han vil kjempe mer for meg da? Jeg er åpen for å gi han en ny sjanse men ikke for lett og lurer på hvordan jeg kan tydeliggjøre at han virkelig må trå til om han vil ha en sjans. Anonymkode: 769dc...046
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Spørsmålet er om det er en fyr du kan stole på. Om du gjør ditt eller datt har absolutt ingenting å si. Anonymkode: 8854a...211 2
svartkatt Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Hvorfor skal du leke med han? Bare fordi du føler deg lekt med? Vær ærlig. Hvis du vil prøve mer med han, gjør det, og se hvordan det går.. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Bah. Det høres ut som en fyr fra Hvaler jeg nettopp har dumpet😅 Anonymkode: d822f...224
Magnifique Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Nooo. Hvis han virkelig hadde likt deg i utgangspunktet, hadde han aldri gjort noe som han visste potensielt kunne gjøre at han mistet deg. (Som å oppdatere Tinder-profilen sin). Det han sier og det han gjør henger ikke på grep. Det er ikke logisk. Jeg forstår at du er forelsket i han og at dette er vanskelig, men han der kommer til å tulle det til igjen, dersom du gir han en ny sjanse. Du fortjener bedre ❤️ 3
Tradegy Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Tenk deg nøye om, for herfra så gjør du et bevisst valg. Du har kunnskap om hvordan han taklet forrige kontakt. Kjapp tilbake til ny jakting, så fort han fikk belønning. Høres ut som om han lett kjeder seg. Føler du deg robust nok til nye nederlag, så er det jo bare å gi etter. Jeg ville nok latt være. Pass på deg selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Magnifique skrev (16 minutter siden): Nooo. Hvis han virkelig hadde likt deg i utgangspunktet, hadde han aldri gjort noe som han visste potensielt kunne gjøre at han mistet deg. (Som å oppdatere Tinder-profilen sin). Det han sier og det han gjør henger ikke på grep. Det er ikke logisk. Jeg forstår at du er forelsket i han og at dette er vanskelig, men han der kommer til å tulle det til igjen, dersom du gir han en ny sjanse. Du fortjener bedre ❤️ Han møtte andre jenter derfra etter han møtte meg og var ganske hånlig når jeg sa at jeg ikke syns det var greit. Eller han sa jeg overreagerte fordi vi ikke hadde møttes så lenge, som forsåvidt var sant. Alikevel plaget det meg at han skulle date flere samtidig så det funket ikke for min del! NÅ forklarer han det som at han er dum og har for vane å ødelegger bra ting fordi han er redd for å bli såret. Han sier han aldri har hatt så bra kjemi med noen før som med meg og spør om vi kan prøve på nytt nå som han skjønner hvor dum han er som ødela det. Jeg skjønner hvor han kommer fra, har sabotert gode relasjoner selv pga frykt for å bli såret men det var når jeg var yngre. Om han virkelig klarer å satse nå eller om han trekker seg igjen når ting blir for nært er umulig å vite så derfor vil jeg teste han først, sjekke hvor mye han egentlig vil kjempe for meg Anonymkode: 769dc...046
Magnifique Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han møtte andre jenter derfra etter han møtte meg og var ganske hånlig når jeg sa at jeg ikke syns det var greit. Eller han sa jeg overreagerte fordi vi ikke hadde møttes så lenge, som forsåvidt var sant. Alikevel plaget det meg at han skulle date flere samtidig så det funket ikke for min del! NÅ forklarer han det som at han er dum og har for vane å ødelegger bra ting fordi han er redd for å bli såret. Han sier han aldri har hatt så bra kjemi med noen før som med meg og spør om vi kan prøve på nytt nå som han skjønner hvor dum han er som ødela det. Jeg skjønner hvor han kommer fra, har sabotert gode relasjoner selv pga frykt for å bli såret men det var når jeg var yngre. Om han virkelig klarer å satse nå eller om han trekker seg igjen når ting blir for nært er umulig å vite så derfor vil jeg teste han først, sjekke hvor mye han egentlig vil kjempe for meg Anonymkode: 769dc...046 Alle er redde for å bli såret. Føler dessverre han kun kommer med en dårlig unnskyldning, for at du skal få sympati med han og dermed gi han en ny sjanse. Ikke tenk så mye på hva han sier, se heller på hva han gjør. Hadde ikke løftet en finger for han der Jeg forstår at du ønsker å gi han en ny sjanse, og det er ikke så mye mer jeg kan si, annet enn at du må trå ekstremt varsomt her. Men jeg tror dessverre du kommer til å bli såret på slutten av dette. Endret 12. mars 2023 av Magnifique 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Høres ut som han har fisket et annet sted uten å få napp og kom krypende tilbake. Anonymkode: 2b4f8...a92 5 5
Juniper Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 Jeg tenker at du kan svare at: «Jeg er skeptisk til å prøve på nytt med en som åpenbart seiler under falskt flagg i forhold til at han er ute etter noe seriøst, og som synes at overlappende dating er ok i perioden der vi prøver å bli kjent. Virker ikke som om verdigrunnlaget ditt er på plass. Jeg vil ha en mann som respekterer meg, bryr seg om meg og er villig til å gi oss den tiden det tar å finne ut om det kan bli noe mer». Om han ikke gir seg og mener han har det som trengs, og du vil gjøre et forsøk, så treff han, bli bedre kjent, men ikke ha sex med han før etter lang (!) tid.
exictence Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Tror jeg hadde svart: Vi hadde det gøy og hyggelig sammen. Vi kan godt treffes på nytt og finne på ting sammen. Så ville seg absolutt ikke hatt sex sammen før jeg hadde truffet ham flere ganger. Kan høres ut som det er sexen han savner. Det er ikke sikkert, men vent med sex, så finner du ut om han vil det, eller ikke
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 Nja, hvor gammel er han? Anonymkode: 57d0f...c91
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 Tre uker har gått, og da har han holdt på med de andre han møtte. Det har nok ikke gått så bra, derfor kommer han tilbake til deg. Sånn ville jeg tenkt. Etter alt det fine dere hadde, tok han risken på å prøve seg på andre. Det viser noe om typen mann. I et forhold ville jeg ikke ha klart å stole på ham. Er du sterk, og kan takle at dette går skeis etter noen måneder eller år, så kan du prøve på ny. Det har skjedd under før, så han kan forandre seg, men jeg ville ikke ha regnet med det. Anonymkode: b6df3...264 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nja, hvor gammel er han? Anonymkode: 57d0f...c91 Han er 41, vi har et barn hver som tar mye tid og jeg hadde akseptert om det var pga barna han ville ta ting sakte men føler det var for å kunne date andre når han sa uten skam at han fortsatt traff andre. Sitter langt inne å kunne glemme det selvom jeg likte han godt Anonymkode: 769dc...046
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 Om dere skal forsøke igjen hadde jeg iallfall holdt igjen med sex. Dere har testet den seksuelle kjemien allerede og det er tydeligvis ingen hindring til å bygge videre på relasjonen. Neste bøyg blir å se hvor dedikert han faktisk er mtp å bli videre kjent med deg og prioritere dere som et potensielt par. Fjerner du sex fra dette regnestykket får du kanskje en ærligere respons fra han ang. hva han egentlig ønsker. Anonymkode: 47d1a...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå