AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har hele livet ikke hatt anlegg til å få noen spesiell størrelse på brystene mine. De er veldig små, og bruker a cup. Dette er veldig leit da jeg nå er over 30 og ser helt flat ut og føler meg nesten "guttete" fordi jeg mangler former. Er ellers veldig feminin av meg, bruker sminke og rosa klær. Er det noe man kan gjøre for å få større bryster uten å ta operasjon? Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Er det mulig å ta noen hormoner ekstra i kroppen? Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det mulig å ta noen hormoner ekstra i kroppen? Anonymkode: 2673c...90a Nei. Du bør jobbe med å bli tryggere på den du er som person på innsiden, så blir dette med pupper og rosa klær osv ikke så viktig lengre. Prøv nye hobbyer som fremmer mestring og som utfordrer deg, som for eksempel klatring eller dykking. Hvis du finner ut at du liker noe sånt så finner du også ut i samme slengen at det er ganske lurt å ikke ha store pupper Anonymkode: a43a0...f82 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Du bør jobbe med å bli tryggere på den du er som person på innsiden, så blir dette med pupper og rosa klær osv ikke så viktig lengre. Prøv nye hobbyer som fremmer mestring og som utfordrer deg, som for eksempel klatring eller dykking. Hvis du finner ut at du liker noe sånt så finner du også ut i samme slengen at det er ganske lurt å ikke ha store pupper Anonymkode: a43a0...f82 ... Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ... Anonymkode: 2673c...90a Sikkert kjipt å høre, men utseendet forfaller uansett og hvis det er det eneste du bryr deg om så blir det ganske trist etterhvert. Og du er ikke akkurat tenåring lengre heller, så det er vel på tide å finne andre ting å bry seg om Anonymkode: a43a0...f82 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Små pupper er gøy. Du kan ha mye større utringning uten at det blir vulgært. Du kan løpe uten at det er ubehagelig. Du kan bruk kule bikinitopper som er inn nå (sports-topper). Du kjenner lettere om du skulle få en kul i brystet. Og veldig mye mer. Du kan trene brystmusklene da, det vil gjøre at brystene blir presset litt fram. Men alt i alt, vær fornøyd med den du er. Du er mer en god nok. Anonymkode: f490f...d19 8 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 Det eneste du kan gjøre for å få større pupper uten å operere er å trene brystmusklene. Da løftes brystene og de kommer litt lenger ut. Om det ikke holder så får du bare akseptere at vi alle er forskjellige og din kropp er ikke noe bedre, verre, styggere eller finere enn noen andres. Anonymkode: 545eb...b4b
Sofakona Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Du kan jo operere...mitt søskenbarn ( 45 år nå) hun opererte puppene flere år siden..hun hadde ammet 3 barn og gått ned i vekt og mistet puppene. Hun fikk operert litt større pupper. Ikke noe Pamela likesom, bare nok til å fylle en vanlig bh. Hun er ikke en person som sminker seg og klær seg sexy. Ikke noe galt i det 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 Nei det er ikke noe man kan gjøre for å få de større annet enn operasjon Anonymkode: 22e38...99f 1
Andro Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Misunner deg. Du kunne gjerne fått mine meloner. Var flat som ei fjøl til godt over tredve, og nå er de plagsomt store.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikkert kjipt å høre, men utseendet forfaller uansett og hvis det er det eneste du bryr deg om så blir det ganske trist etterhvert. Og du er ikke akkurat tenåring lengre heller, så det er vel på tide å finne andre ting å bry seg om Anonymkode: a43a0...f82 Synes du ja. Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Skrevet 12. mars 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Misunner deg. Du kunne gjerne fått mine meloner. Var flat som ei fjøl til godt over tredve, og nå er de plagsomt store. Haha ja, da har vi hvert vårt problem 🤣 skulle gjerne hatt mer å fylle i bhen 😭 Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 Flate har også en fordel. Mindre sjanse for å bli overvektig. Anonymkode: fea3c...fb3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 Andro skrev (7 minutter siden): Misunner deg. Du kunne gjerne fått mine meloner. Var flat som ei fjøl til godt over tredve, og nå er de plagsomt store. Hva kommer det av at de har blitt større? Anonymkode: 8f203...e68
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kommer det av at de har blitt større? Anonymkode: 8f203...e68 Graviditet og vekt øking funker. Anonymkode: 37f6a...599 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flate har også en fordel. Mindre sjanse for å bli overvektig. Anonymkode: fea3c...fb3 Hæ? 😄 Anonymkode: 37f6a...599 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 Men jeg føler ikke det er noen fordel å ikke se så kvinnelig ut... føler det plager meg når jeg ser alle på instagram med perfekte og kvinnelige former mens jeg ser ut som en jentunge uten pupper... jeg ønsker å føle meg kvinnelig. Anonymkode: 2673c...90a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg føler ikke det er noen fordel å ikke se så kvinnelig ut... føler det plager meg når jeg ser alle på instagram med perfekte og kvinnelige former mens jeg ser ut som en jentunge uten pupper... jeg ønsker å føle meg kvinnelig. Anonymkode: 2673c...90a Men da må du slutte å se på Instagram for det viser et uriktig bilde av det mangfoldet av kvinner som finnes. Det finnes så uendelig mange forskjellige kropper, og langt fra alle har den kroppen som vises på Instagram. Å føle seg kvinnelig handler om følelse, ikke om hvordan puppene er. Du kan fremheve typiske kvinnelige trekk med klær, så ingenting i veien for å skape en illusjon om former. Ingen har noengang sagt at jeg ser mandig ut der jeg sprader rundt i bikinien min uten hofter og uten pupper🤷♀️ så kanskje du må logge av Instagram og gå på stranden der ekte kvinner er? Anonymkode: f490f...d19 5 1
Hareena Skrevet 12. mars 2023 #20 Skrevet 12. mars 2023 Det eneste du kan gjøre er å bli smellfeit, da får du større pupper. Ikke så mye å trakte etter? Å trene brystmuskler virker ikke for bryster består stort sett av fettvev og melkekjertler. Det er praktisk med små bryst, du er kvinne god nok som du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå