Gå til innhold

Hva er grunnen til at du liker noen på tinder igjen, som sletta deg fordi du ikke svarte på melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bare på menn jeg liker, men sletter dem også om de ikke svarer innen rimelighetens grenser (1-ish måned), siden jeg er interessert i å date noen som har en viss interesse av å date meg også. Nå har jeg skaffet meg tinder gold, og ser at mange av de samme typene har trykket like på meg igjen. Både av de jeg ikke har hatt samtaler med som har slettet meg, og de jeg har forsøkt å skrive med uten hell. Hva er greia her? Jeg hadde ikke hatt noe problem om de svarte "Hei! Takk for melding, men har dessverre nettopp takket ja til date med en annen og vil se hvor det bærer hen". Jeg hadde ikke slettet dem da det er en helt legitim greie, og jeg kunne ventet på mannen det gjelder om han skulle velge å ikke gå videre med dama som huket tak i ham først.

Går alt på autopilot eller? Er det noen som liker folk igjen og igjen fordi de faktisk vil ha kontakt?

Anonymkode: d5f98...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de bare vil ligge, og sletter/orker ikke svare når det virker som at du ikke er ute etter det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på de husker de har matcha med deg før. Jeg har gjort det samme mange ganger for det går på autopilot når man sveiper ja 

Anonymkode: ac61d...b9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tviler på de husker de har matcha med deg før. Jeg har gjort det samme mange ganger for det går på autopilot når man sveiper ja 

Selv om de har sendt deg melding?

Jeg husker de fleste jeg har matcha med. Husker ihvertfall om noen har sendt meg melding eller ei.

AnonymBruker
Skrevet
starken skrev (3 minutter siden):

Kanskje de bare vil ligge, og sletter/orker ikke svare når det virker som at du ikke er ute etter det samme. 

Hvordan kan de vite hva jeg er ute etter  når vi ikke engang har hatt en samtale?

En av disse typene ga meg til og med superlike.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan de vite hva jeg er ute etter  når vi ikke engang har hatt en samtale?

Hvis du hadde vært skikkelig interessert i ligg så hadde de vel merket det, eller så er de utålmodige og syns det skal komme frem med eneste gang i samtalen? Ikke vet jeg, bare en teori. Folk er rare på tinder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selv om de har sendt deg melding?

Jeg husker de fleste jeg har matcha med. Husker ihvertfall om noen har sendt meg melding eller ei.

Ja selvom de har sendt melding. De ser tusenvis av nye fjes hver gang de sveiper på Tinder så ditt glemmes fort 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han slettet deg vel fordi det å gi superlike indikerer ekstra interesse og da forventer de at kvinnen tar initiativ til  samtale om hun er interessert tilbake 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han slettet deg vel fordi det å gi superlike indikerer ekstra interesse og da forventer de at kvinnen tar initiativ til  samtale om hun er interessert tilbake 

Ja, jeg skrev jo til ham, men han svarte ikke. Slettet ham etter en måned, etter at han byttet profilbilde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg skrev jo til ham, men han svarte ikke. Slettet ham etter en måned, etter at han byttet profilbilde.

Ok, uansett husker man ikke folk man matcher med eller har såvidt chattet med når det aldri ble noe mer ut av det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ok, uansett husker man ikke folk man matcher med eller har såvidt chattet med når det aldri ble noe mer ut av det 

Så med andre ord gir de faen og jeg trenger ikke stresse med å like de for andre gang/ gi de en second chance

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet ikke. Jeg har lurt litt på det selv. Greit nok hvis man ikke har snakket sammen og kanskje det er lenge siden og man var opptatt med andre på det tidspunktet. Da skjønner jeg det.

Men jeg har opplevd flere ganger at menn som jeg tidligere har matchet med og snakket med skal like meg igjen. Nå har jeg Tinder gold og ser at jeg har fått like av en fyr jeg snakket litt med. Han ble sur for et eller annet. Tror det var det at jeg ikke var interessert i å møtes for sex eller noe, men det har han kanskje glemt.

Jeg har også matchet med en fyr flere ganger tidligere og snakket med. Han skrev 'takk for sist' så han prøvde i hvert fall ikke å late som han ikke husket 😄

Jeg husker de jeg har snakket med så dårlig unnskyldning å påstå at alle har gullfiskhukommelse og derfor ikke husker. Tviler på at det er sånn for alle.

Anonymkode: 0456d...17e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så med andre ord gir de faen og jeg trenger ikke stresse med å like de for andre gang/ gi de en second chance

Nei altså de husker deg ikke så det er ikke snakk om noe second chance greier. Om du ikke vil bli kjent så trenger du såklart ikke matche med de, men jeg syns du overreagerer litt når du blir så fornærmet over at de ikke har svart deg før og nå matcher igjen. Ikke legg så mye i det :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei altså de husker deg ikke så det er ikke snakk om noe second chance greier. Om du ikke vil bli kjent så trenger du såklart ikke matche med de, men jeg syns du overreagerer litt når du blir så fornærmet over at de ikke har svart deg før og nå matcher igjen. Ikke legg så mye i det :)

Men jeg vil jo ikke ha noen som vil ha alle/ tar hva som helst. Jeg har for eksempel aldri gitt superlike, men hadde jeg gjort det hadde det vært for en grunn. Jeg har gitt mange menn altfor mange sjanser, kanskje derfor jeg er litt streng nå. Handler ikke om å bli fornærmet, men om det i det hele tatt er noe vits å gi folk flere sjanser. Og det er det jo helt åpenbart ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg vil jo ikke ha noen som vil ha alle/ tar hva som helst. Jeg har for eksempel aldri gitt superlike, men hadde jeg gjort det hadde det vært for en grunn. Jeg har gitt mange menn altfor mange sjanser, kanskje derfor jeg er litt streng nå. Handler ikke om å bli fornærmet, men om det i det hele tatt er noe vits å gi folk flere sjanser. Og det er det jo helt åpenbart ikke.

Med din tankegang kan du bare glemme nettdating. Du har null kontroll på hva den andre parten tenker eller gjør, og det er kun den kommunikasjonen som oppstår mellom dere, du kan vurdere den andre ut fra. 

Anonymkode: 4a0f2...bcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns du tar feil angående om det er verdt st å gi folk flere sjanser. Kan være mange grunner til at de ikke skrev til deg forrige gang dere matchet

Er vel ikke som at du husker ansiktet på absolutt alle du har swipet like på? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg syns du tar feil angående om det er verdt st å gi folk flere sjanser. Kan være mange grunner til at de ikke skrev til deg forrige gang dere matchet

Er vel ikke som at du husker ansiktet på absolutt alle du har swipet like på? 

Jo, jeg husker alle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jo, jeg husker alle. 

Ok, da er du helt unik på det. Oss vanlige folk ser på bildene max fire sekunder om vi tar oss tid etter matching eller 0,8 sekunder når vi sveiper 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok, da er du helt unik på det. Oss vanlige folk ser på bildene max fire sekunder om vi tar oss tid etter matching eller 0,8 sekunder når vi sveiper 

Er det virkelig så unikt å huske ansikter godt? Jeg er slik selv.

For øvrig vurderer jeg profiler mer nøye enn å bare sveipe i vei. Jeg ser også på bio og vurderer hver enkelt profil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det virkelig så unikt å huske ansikter godt? Jeg er slik selv.

For øvrig vurderer jeg profiler mer nøye enn å bare sveipe i vei. Jeg ser også på bio og vurderer hver enkelt profil.

Jeg husker ikke engang hvem jeg har sveipet høyre på på Tinder for under en time siden. Hadde jeg sett de på gata hadde jeg aldri kjent de igjen 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...