Gå til innhold

Gavekort til deg selv

Setter du pris på gavekort i gave til deg selv?  

46 stemmer

1. 1. Setter du pris på gavekort i gave til deg selv?

• Ja
      45
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å få gavekort, men helst på butikker som jeg pleier å handle på da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting slår en personlig gave, ialle fall ikke spenningen akkurat når gavene skal åpnes (joda, jeg er kanskje fortsatt litt barnslig akkurat der jeg da :babyjente:). Det har hendt at jeg har ønsket meg gavekort på CD'er, det kan være helt OK synes jeg. Men forøvrig ville jeg nok foretrukket kontanter fremfor gavekort, for jeg synes det kan bli litt krøkkete noen ganger å finne noe til eksakt verdi av gavekortet, og da er det like greit med kontanter som kan brukes når, hvor og hvordan jeg vil :icon_smile:.

Skrevet

gavekort hadde jeg satt pris på.

man kan gjøre noe personlig ut av det også om man vil, enten ved å kjøpe ett gavekort på noe man vet at vedkommende kommer til å elske, eller ved å gjøre noe mer utav selve kortet. altså det kortet man skriver på selv, god jul-kortet eller bursdagskortet.

skriver man en personlig hilsen, og en liten melding om tanken bak gavekortet, så kan det være vel så hyggelig, gjennomtenkt og personlig det.

ta f.eks. gavekort på spa, hos hudpleiesalong, eller noe slikt som man vet personen vil sette pris på.

ville vært glad for gavekort uansett jeg, selv om man mister spenningen ved å pakke opp pakken. man får jo spenningen ved å kunne gå å kjøpe seg akkurat det man vil ha selv da.

Skrevet

For noen år siden fikk jeg gavekort til fotpleie av mannen i huset!! Det var deilig og noe jeg ellers aldri ville brukt penger på selv. Er flink til å bruke lite på meg selv av sånn pleieprodukter... :sjenert:

Har sagt at jeg godt kunne tenkt meg det igjen...;)

Jeg ville også blitt litt skuffet om venniner hadde gitt meg gavekort - det gir man jo om man ikke vet hva folk ønsker seg...

Skrevet
Jeg blir veldig glad for et gavekort. Da kan jeg kjøpe det jeg ønsker meg.

:Nikke:

Skrevet
Jeg liker ikke gavekort, da kan jeg kjøpe det jeg ønsker.

Så du ønsker deg egentlig ikke noe du? Eller du ønsker deg ikke det du ønsker deg? Synes jeg aner litt offermentalitet her jeg... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Så du ønsker deg egentlig ikke noe du? Eller du ønsker deg ikke det du ønsker deg? Synes jeg aner litt offermentalitet her jeg... :ler:

Som en god jævel, ønsker jeg selvsagt å ha noe å klage på. Derfor heller få klær jeg ikke liker fra tante Pose enn å få noe jeg liker.

Skrevet
Som en god jævel, ønsker jeg selvsagt å ha noe å klage på. Derfor heller få klær jeg ikke liker fra tante Pose enn å få noe jeg liker.

Da burde jo egentlig du være han som endte opp med alle de stygge, ubrukelige gavene man får som man egentlig bare kan bruke til å gi videre til folk man ikke liker.

Jeg har et lass, skal jeg sende dem? :ler:

Skrevet

litt upersonlig, men en grei løsning hvis en ikke finner på noe.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i gavekort, fordi da blir det "plassert" hvor man må bruke pengene. Da setter jeg mer pris på penger, så kan jeg kjøpe hva jeg vil hvor jeg vil for den summen. Er ikke så flink å finne meg ting på gavekort.

Skrevet

Ja. Årsbeste på julegavefronten var faktisk gavekort (på bokhandel).

Skrevet

Eeeeelsker gavekort! I år fikk jeg faktisk 3 stykker, hvorav et var fra en hudpleiesalong. Det er ikke noe jeg pleier å ta meg råd til, derfor blir det ekstra deilig å bli skjemt bort litt i salongen. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...