Gå til innhold

Gavekort til deg selv

Setter du pris på gavekort i gave til deg selv?  

46 stemmer

1. 1. Setter du pris på gavekort i gave til deg selv?

• Ja
      45
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg elsker å få gavekort, da kan jeg velge det jeg selv vil ha. Andre jeg har snakket med sier de synes det virker litt upersonlig og lettvint.

Liker du å få gavekort?

Endret av Violetta
Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg blir veldig glad for et gavekort. Da kan jeg kjøpe det jeg ønsker meg.

Skrevet

Er enig i at det blir litt upersonlig. Men jeg er veldig glad for å motta gavekort.

Skrevet

Gavekort er tusen ganger bedre enn å få noe man ikke bryr seg om/synes er fint/hadde ønsket seg!

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Synes gavekort er en veldig fin gave, men synes det er litt viktig å tenke over hvilken butikk man gir gavekort fra. Min kusine fikk et gavekort til jul nå fra en klesbutikk hvor de ikke har noe i nærheten engang av hennes størrelser, og ei venninne av meg, som aldri bruker smykker, fikk et STORT gavekort hos en gullsmed. Litt surt å bare måtte gi gavekortene videre til noen andre.

Gjest christineemily
Skrevet

Elsker å få gavekort :) ! Men som nevnt, går det jo ann å tenke litt på hvem mottageren er når man kjøper det. Tror ikke svigerfar hadde funnet så mye han trakter etter i den mest populære nips-butikken her i by'n f.eks ;) . Men svigermor, - hun hadde gjort det! Til jul fikk jeg gavekort på kino, kjøpesenter og beauty-senter :-D . Ble kjempegla' for alle tre jeg!

Skrevet

Jeg er veldig glad for å få gjennomtenkte gavekort som passer meg og min smak !

Skrevet

Jeg blir glad for gavekort, men om jeg hadde fått det av mine nærmeste venner må jeg nok innrømme at jeg hadde blitt litt skuffet. De bør jo kjenne meg såpass at de tårer å kjøpe noe som de tror/vet jeg liker enn å bare gi et gavekort mener nå jeg. Er kjekkere å få en personlig og gjennomtenkt gave enn et gavekort.

Skrevet

Ja, jeg liker å få gavekort og kan gjerne finne på å skrive det på ønskelisten.

Skrevet

Ja synes det er helt toppers - kan jo handle hva man selv måtte ønske da.

Skrevet (endret)

Ja, gavekort er toppen det. Men som Fauna er jeg enig i at det kommer litt ann på hvem det er sem gir meg gavekortet. Hvis sambo hadde gitt meg det, hadde jeg nok blitt litt skuffet, fordi jeg hadde håpet på en mer personlig gave fra han!

Endret av Milah
Skrevet

Jeg elsker å få gavekort. Da kan jeg bruke dem på hva jeg vil og dessuten er det jo salg over alt nå i januar. :sjarmor: Ettersom vi er på flyttefot og trenger nye gardiner, planter og møbler, så hadde vi nesten bare gavekort på ønskelista vår til jul.

Skrevet

Ja, jeg liker å få gavekort, men som nevnt tidligere, på en plass som jeg kan finne noe å bruke det på

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg liker ikke gavekort, da kan jeg kjøpe det jeg ønsker.

Skrevet

Gavekort er en super gave! :) Blir kjempeglad for det, og kan gjerne skrive det på ønskelisten som andre sier her.

Skrevet

:ler:

Jeg elsker å få gavekort - og gir ofte gavekort til andre. Men jeg kjøper aldri gavekort i en spesiell butikk - jeg kjøper gavekort på det lokale kjøpesenteret hvor mottakeren kan velge mellom haugevis av forskjellige butikker.

Gjest christineemily
Skrevet

:klø: eeeh...Javel,nei???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...