Gå til innhold

Hvorfor stoler man ikke på damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke alene om å ikke stole på det lettsindige kjønn, muslimsk sharia-lovgivning sier; Kall inn 2 menn som vitner, eller er der ikke 2 menn, så 1 mann og 2 kvinner, som er passende som vitner. Sura 2,282. Selv Allah forstod at man må ta spetaklene med en klype salt. ”Jeg har sagt at vi snakker forretninger, gå, kjære lille Cosette, la oss være alene et øyeblikk. Vi snakker om tall. Det kommer til å kjede deg”, skrevne ord av Victor Hugo, notert 1887, selv Hugo genial som han var, forsto at kvinnemennesker ikke egner seg til tall.

At man ikke stoler på menstruerende mennesketyper, så er ikke det samme som at man ikke skal lytte til dem, selv politiet tar imot voldtektsanmeldelser, men da damers troverdighet av forståelige grunner er ganske lav, så forklarer det en henleggelseprosent på nærmere 90 %.

Waco

Som han leste, der mannen har sine edlere deler, har damer bare et hull, de har vel bare et hull i huet også…alt vi gutta må finne oss i…sukk…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..hvis det er slik som du skisserer her,Waco, så tror jeg det må være for at mannen skal ha en mulighet til å føle seg litt ovenpå.

Mange kvinner lar mannen tro at han har rett, rett og slett fordi han da føler seg ovenpå og det blir ro i heimen.

Det er ikke dermed sagt at han har rett.

Det kalles barnepsykologi.. :wink:

Skrevet

OOOhhh jaaada Hege....

Seeelvsagt, at jeg ikke tenkte på det. Den eneste årsaken til at forfattere og Guder fant det beslutningsverdig å holde kvinnefolk i tømmene, var jo selvfølgelig for fredens skyld.

Jeg er av en annen oppfattning jeg. Jeg tror det ligger mer dyptgående og analyserende grunner som gjør at vi selv idag... 2002, - dessverre ser oss nødt til å ta kvinners usikkerhet og vaklendehet som en faktor når man lytter til deres historier.

Meg bekjent, og alle andres selvsagt har vi alle den felles ide om at kvinner oftere enn menn overdriver og skaper historier for historiens skyld.

Ikke rart man ikke tar dere alvorlig og dere må ha allslags beskyttelse fra vogge til grav.....

Hvem andre enn kvinner blir belønnet med halve boet, barnebidrag, omsorgsskoleringer, attføringer og rehalibitereinger dersom hun finner seg et nytt offer?

Waco

Når 80 % av alle som søker seperasjoner er kvinner, så forteller det mer enn nok om kvinners manglende evne til standhaftighet og ærlighet.....

Skrevet

Nå tror jeg at jeg skal benytte meg av denne barnepsykologien jeg, og "innrømme" at du har rett.

Så slipper jeg å kaste meg inn i en diksusjon som aldri vil enda ta :ler:

Skrevet

Waco har selvfølgelig helt rett! Skjønner ikke at noen skulle være interessert i å diskutere slike opplagte sannheter!

Mvh

Leo

Skrevet

Huleboerne levde jo slik at det var mannfolket som dælja til dama i hodet, tok henne som eiendel og barnemaskin og matmaskin....

Og det er nok DE som hadde rett antar jeg!!

Back to Nature boys!!! :hoho:

Men det hender dere mannfolk er litt søte da, når dere føler dere må rakke ned på kvinner generelt for å fremstå så sterke som dere ønsker å være! :blunke:

Men pass dere for å innrømme det!!! Dere kan virke svake i andre hanndyrs øyne!

Skrevet

Det er både gledelig og interessant å få bekjennet at kvinnefolk har såpass innsikt at dem ikke prøver å skjule sine bedrageriheter og uærligheter mot en mann de vet ikke lar seg lure....

Waco

Som gjennomskuer kvinnetriks....

Skrevet

Hvorfor man ikke stoler på damer???

Paranoia i ulike grader vil jeg tro.

Det spørs på hvor medisinert man er. Du, Waco, har nok ditt hode fullt av diverse paraniode tanker.

Skrevet
Meg bekjent, og alle andres selvsagt har vi alle den felles ide om at kvinner oftere enn menn overdriver og skaper historier for historiens skyld.

... interessant å høre et utsagn som dette fra deg, waco. Hvem dikter opp historier, sier du?? Haha, jeg tror jeg ler meg ihjel...

Kid-a

Skrevet

Øøøh?

Kvinner forstår seg ikkje på tall ?

Bare ein liten kommentar til det:

Eg går i ein veldig mannsdominert klasse, men likevel er eg blandt dei flinkaste i matte.

Hmmmm.. :-? .Men korleis kan det stemme vist kvinner ikkje forstår tall ?

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvorfor stoler man ikke på menn, Waco???

Skrevet

hmm waco..hvor har du 90 % statistikken din fra ? :)

og at du assosierer deg med muslimer når du sier at du ikke stoler på damer sier jo sitt.

Muslimer er tilbake til steinalderen i tenkemåte..så who cares :)

Og selfølgelig.. Kvinner forstår seg vel ikke på tall..dette er igjen basert på en bok fra slutten av 1800 tallet..

har du ikke noe pålitelig informasjon og komme med da ? dette begynner bli temmelige tafatte forsøk på og prøve og provosere..

kanskje du skal begynne og komme deg litt ut istedenfor og sitte her og på vg nett og skrive useriøse inlegg ? få deg et liv kanskje? :)

bare et forslag :)

Skrevet

Huff da, waco. livet er ikke enkelt med alle de lure og lurende kvinnene som ikke er til å stole på, og som ikke forstår seg på tall......

Det var en tid da kvinner forsto seg på tall - men ikke på språk, og da måtte ikke kvinner overbelaste sine sarte hjerner med noe så maskulint som språkfag. matematikk, derimot, var en passende kvinnesyssel, og dersom de skulle de absolutt skulle gjøre noe så ukvinnelig som å studere, måtte det nødvendigvis bli matematikk - så klart.....

ja, ja - verden forandres, men ikke nødvendigvis til det bedre....

Og waco - tillit er et ord som skal leses begge veier.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...