AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Vi hadde gjort noen små forandringer hjemme hos oss selv, og var veldig fornøyd med resultatet. Det gjensto siste finpuss (litt maling, og innredning) da sønnen stakk innom, og hadde med seg en venninne. Hun hadde vært her en gang før, og da hun kom inn sa hun ikke engang "hei". Hun stoppet opp, så seg rundt, og sa "hva har dere gjort? Det var mye bedre før, nå er det bare rart!". Jeg bare smilte, og sa noe slik som: "da er det godt at det ikke er du som bor her, for vi er veldig fornøyde, og når vi er helt ferdige tror jeg det blir riktig så bra", så ble det ikke snakket mer om det. Dette skjedde for snart ett år siden, og jeg har ikke tenkt mer på det før jeg for er par dager siden fikk vite at jeg såret henne dypt med kommentaren min, og at hun ser på meg som ekstremt frekk. Jeg sa jo indirekte "jeg har ikke bedt om meningen din" men prøvde å ta brodden av det med et smil og litt humor, men det var ikke særlig vellykket. Nå lurer jeg oppriktig på hva andre ville sagt i en slik setting, og hva jeg kunne sagt annerledes. Anonymkode: 378aa...c86 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Hun høres meget spesiell ut da 😅🤷♀️ Anonymkode: 1cb3a...98b 12 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun høres meget spesiell ut da 😅🤷♀️ Anonymkode: 1cb3a...98b Det er hun, men det er en helt annen historie 😅 Anonymkode: 378aa...c86 1
fjær Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Herlighet, var jo hun som dro det litt langt med å kommentere noe hun ikke hadde noe med.... Jeg hadde blitt flau over å ha sagt noe slikt til andre... ikke blitt fornærmet.. Hadde nok sagt javell men nå er det jeg som bor her så det går fint... jeg liker det som det er nå. 8 1
Mooza Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Jeg synes vel kanskje det var hun som var frekk, og at du tok det på en fin måte. 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Hun var ufattelig frekk. Blir som å si "har du klipt deg? Oj, så stygt, du var mye finere før!" Og så hadde hun blitt fornærmet hvis du sa "jeg er heldigvis fornøyd selv". 😄 Anonymkode: 39999...6cf 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 Haha, huff hun var jo frekk da. Hadde ikke brydd meg om hennes meninger. Du taklet det bra synes jeg Anonymkode: 185f2...9a2 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Dette er: Generasjon snøfnugg.. Hvordan skal det gå med denne jenta og alle de andre som ikke tåler noe som helst? Først kommenterer hun nedlatende og når hun får passende svar så blir det for mye å bære...❄️ Anonymkode: c5ccb...860 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 Takk for besøket. Anonymkode: c6d3a...c01 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Såret dypt også? Rist det av deg, så ille kunne hun ikke bli såret, hun ble nok bare sur fordi du svarte henne igjen. Anonymkode: f9dfe...a66 1 1
Andro Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 Det var et ærlig innspill fra henne. Kanskje hun virkelig likte huset ditt første gang, og ble satt ut av at dere hadde "ødelagt" inntrykket? Uansett bør man selvfølgelig tåle å få svar tilbake, når du har lagt ned en innsats du er fornøyd med. Jeg har vært hjemme hos mange som har modernisert, og gått fra et hyggelig hjem til en kjedelig bonyttside. Litt rart at hun klager over svaret, men jeg vet jo ikke noe om tonen din da du svarte. Kanskje du hørtes skikkelig snurt og amper ut? Jeg er ikke så veldig interessert i andres interiør, så det er sjelden at jeg sier noe. Da må det være noe ekstraordinært bra, eller at de spør direkte om meninger eller råd. - Og da svarer jeg dønn ærlig. Som at "Jeg liker ikke hvitt" eller "Det var penere umalt." Når folk har bomma holder jeg det inne, med mindre de drar det ut av meg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Skrevet 12. mars 2023 6 minutter siden, Andro said: Det var et ærlig innspill fra henne. Kanskje hun virkelig likte huset ditt første gang, og ble satt ut av at dere hadde "ødelagt" inntrykket? Uansett bør man selvfølgelig tåle å få svar tilbake, når du har lagt ned en innsats du er fornøyd med. Jeg har vært hjemme hos mange som har modernisert, og gått fra et hyggelig hjem til en kjedelig bonyttside. Jeg synes ofte folks "fornying" er en forverring, men det er jo ikke noe man sier hvis man har litt antenner. Og det er jo de som bor der som skal like hjemmet, ikke tilfeldige besøkende. Anonymkode: 39999...6cf 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 Håper hennes «frekke» mor er såpass avskrekkende at hu hilder seg unna sønnen din. She is crazy Anonymkode: f8e5d...16b
Andro Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes ofte folks "fornying" er en forverring, men det er jo ikke noe man sier hvis man har litt antenner. Og det er jo de som bor der som skal like hjemmet, ikke tilfeldige besøkende. Veldig enig. Mange fornyer etter moten, og ikke etter god smak. - Og ofte ikke i stil med arkitekturen. Selv tror jeg at jeg ikke skal fornye stort så lenge jeg lever, med mindre ting blir direkte utslitt. Jeg tåler fint at andre syns det er sidræva og umoderne, men jeg har bygd det selv og er fornøyd med valgene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 Andro skrev (33 minutter siden): Det var et ærlig innspill fra henne. Kanskje hun virkelig likte huset ditt første gang, og ble satt ut av at dere hadde "ødelagt" inntrykket? AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg synes ofte folks "fornying" er en forverring, Anonymkode: 39999...6cf Som jeg skrev i første innlegget var forandringene små. Vi hadde byttet en innvendig dør (fra solid dør til glassdør med sprosser) mellom vindfang og gang, fjernet et stort entrémøbel, og holdt på med oppfriskning av maling da hun var her. Det er helt greit at hun ikke likte det, og syntes det var rart, men jeg må innrømme at jeg har problemer med å forstå at hun ble såret og fornærmet av svaret mitt. (Som ble sagt med et smil, og i helt vanlig toneleie, fordi jeg ikke ble fornærmet over kommentaren). Men ut i fra,hva jeg leser av svarene her har jeg ikke sagt noe så veldig galt, og det er bra. 😊 Jeg har ikke lyst til å være den som sårer andre med ubetenksomme kommentarer. Anonymkode: 378aa...c86 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi hadde gjort noen små forandringer hjemme hos oss selv, og var veldig fornøyd med resultatet. Det gjensto siste finpuss (litt maling, og innredning) da sønnen stakk innom, og hadde med seg en venninne. Hun hadde vært her en gang før, og da hun kom inn sa hun ikke engang "hei". Hun stoppet opp, så seg rundt, og sa "hva har dere gjort? Det var mye bedre før, nå er det bare rart!". Jeg bare smilte, og sa noe slik som: "da er det godt at det ikke er du som bor her, for vi er veldig fornøyde, og når vi er helt ferdige tror jeg det blir riktig så bra", så ble det ikke snakket mer om det. Dette skjedde for snart ett år siden, og jeg har ikke tenkt mer på det før jeg for er par dager siden fikk vite at jeg såret henne dypt med kommentaren min, og at hun ser på meg som ekstremt frekk. Jeg sa jo indirekte "jeg har ikke bedt om meningen din" men prøvde å ta brodden av det med et smil og litt humor, men det var ikke særlig vellykket. Nå lurer jeg oppriktig på hva andre ville sagt i en slik setting, og hva jeg kunne sagt annerledes. Anonymkode: 378aa...c86 Dere var frekke begge to, men etter et helt år er det vel på tide å legge det bak seg. Anonymkode: e3daa...439 1
Phoenix Heart Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 "Så bra du ikke bor her da" Hadde jeg nok svart.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 Hun var utrolig frekk og spesiell. Min familie er lik. Vi har et gammeldags oppusset hus. Vi har tømmervegger og elsker det. Det første mitt familiemedlem gjør når han kommer inn i vårt nye hjem vi har brukt millioner på å pusse opp: «Har dere tømmervegger?! Gud så stygt det er!» Da ble jeg forbanna og ganske krass. «Det er vi som bor her og det er vi som skal trives. Har ikke du noe fint å si er vi ikke interessert i meningen din.» Jeg synes ikke at jeg var frekk og jeg synes ikke ts var frekk. Det er frekt å kommentere negativt på noe du har ingenting med. Da fortjener du å få beskjed. Anonymkode: 8809d...a5d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #20 Skrevet 12. mars 2023 Du svarte helt riktig Anonymkode: 0edef...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå