Gå til innhold

Noen som har forbedret samlivet ved å gjøre noe drastisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å selge hytta, bytte den inn i en båt og seile i flere uker av gangen. Først Norden, så kanskje Middelhavet. Det har alltid vært drømmen, men så kom hverdagen og tok oss. Forholdet vårt imellom har skrantet de siste årene, mye pga hverdagen og rutinene. Vi føler vi har mistet oss selv på veien og at alternativet som snart står igjen er brudd.

Men så kom jeg på at vi begge drømte om å seile. Hvor ble drømmen av, og hvorfor skulle det ikke være gjennomførbart? Noen som har gjort noe så drastisk? Ble parforholdet bedre?

Anonymkode: 31a3a...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære skaffet seg en elskerinne, og fikk et bedre forhold til sin samboer. Noen vil mene at det var drastisk, men det var et lykkelig valg for meg :)

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Min kjære skaffet seg en elskerinne, og fikk et bedre forhold til sin samboer. Noen vil mene at det var drastisk, men det var et lykkelig valg for meg :)

Jeg skaffet meg en elsker og vi fikk det bedre.

Anonymkode: ae4e3...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi vurderer å selge hytta, bytte den inn i en båt og seile i flere uker av gangen. Først Norden, så kanskje Middelhavet. Det har alltid vært drømmen, men så kom hverdagen og tok oss. Forholdet vårt imellom har skrantet de siste årene, mye pga hverdagen og rutinene. Vi føler vi har mistet oss selv på veien og at alternativet som snart står igjen er brudd.

Men så kom jeg på at vi begge drømte om å seile. Hvor ble drømmen av, og hvorfor skulle det ikke være gjennomførbart? Noen som har gjort noe så drastisk? Ble parforholdet bedre?

Anonymkode: 31a3a...267

Det er jo bare å spare penger eller bruke opp sparepenger dere allerede har, og søke 6 mnd perm fra jobb, det. Men hva gjør dere når dere kommer hjem og må leve mer vanlig igjen?

Anonymkode: 17986...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...