AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har gode venner, men savner av og til noen som liker samme musikk som meg, som jeg kan dra på konserter og spesifikke utesteder med. Lastet ned appen Venn, satt og fikset info, og ser plutselig at jeg har fått flere meldinger til og med før jeg i det hele tatt har kommet igang. Fellesnevneren var at alle var menn. Hva er deres erfaring med denne appen? Ender det slutt opp med å bli nok en date-app? Jeg synes forsåvidt designet er ganske kjipt og lite brukervennlig, et øyeblikk lurte jeg på om det var en dårlig kopi av Venn-appen jeg satt med. Anonymkode: c6b61...4a4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gode venner, men savner av og til noen som liker samme musikk som meg, som jeg kan dra på konserter og spesifikke utesteder med. Lastet ned appen Venn, satt og fikset info, og ser plutselig at jeg har fått flere meldinger til og med før jeg i det hele tatt har kommet igang. Fellesnevneren var at alle var menn. Hva er deres erfaring med denne appen? Ender det slutt opp med å bli nok en date-app? Jeg synes forsåvidt designet er ganske kjipt og lite brukervennlig, et øyeblikk lurte jeg på om det var en dårlig kopi av Venn-appen jeg satt med. Anonymkode: c6b61...4a4 Finner vel litt av alt regner jeg med. Finnes en app som heter hey vina som er en venninneapp om du synes det er bedre . Jeg har blitt kjent med noen der. Anonymkode: e1509...ece
Jiggolina Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Jeg har brukt Venn en stund nå, synes den har funket bra så langt. Selv stilte jeg inn min profil til å kun være synlig for kvinner, rett og slett fordi jeg først og fremst søker venninner. Ser at appen også har lansert en ny funksjon knyttet til felles aktiviteter, tenkte å prøve ut den biten snart:) J
Pinner Skrevet 15. september 2023 #4 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 12.32): Jeg har gode venner, men savner av og til noen som liker samme musikk som meg, som jeg kan dra på konserter og spesifikke utesteder med. Lastet ned appen Venn, satt og fikset info, og ser plutselig at jeg har fått flere meldinger til og med før jeg i det hele tatt har kommet igang. Fellesnevneren var at alle var menn. Hva er deres erfaring med denne appen? Ender det slutt opp med å bli nok en date-app? Jeg synes forsåvidt designet er ganske kjipt og lite brukervennlig, et øyeblikk lurte jeg på om det var en dårlig kopi av Venn-appen jeg satt med. Anonymkode: c6b61...4a4 En god venn blir med på konserter selv om det ikke er favorittbandet. Jeg skriver en del på nett med forskjellige, men møter ofte dette at det skal mange krav til for å være venn ☺️ Apper i seg selv kan sikkert hjelpe noen, men jeg liker ikke den kategoriseringen av personlige egenskaper jeg. Hun ene venninna mi vil ikke reise på ferie med meg i fremtiden, fordi hun allerede har en reisevenn. Da hun sa det slet jeg med å holde maska. Min neste reaksjon var at da liker hun meg kanskje ikke så godt, for hun tar aldri kontakt. Jeg kunne sikkert spurt hva hun mente, men etter så mange år kjente jeg at jeg ikke gidder å lure noe mer på hvorfor folk er sånn og bruke masse energi på det. Jeg blir bare trist av det. Det virker som at mange tror at når man blir voksen må vennskap være annerledes. Men det er bare en tro mener jeg. 😂 Det kan helt klart komme praktiske ting i veien som fjør at å møtes blir vanskelig, men det er noe som heter dårlig oppførsel også, i barneoppdragelsen lærte man det. Men mange voksne overser det eller glemmer det tror jeg😂 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #6 Skrevet 15. september 2023 Har litt blandet erfaring med Venn-appen. Har møtt noen derfra som jeg har god kontakt med. Ellers er det mange som ikke svarer på mailer, og det virker som om det er liten aktivitet der til tider. Har dessverre fått inntrykk av at mange, særlig de godt voksne på Venn, er veldig opptatt av status (utdanning, jobb, partner, barn) og ekskluderer en del pga dette. Har også erfart at det er en del baksnakking av andre brukere på appen. Ellers er min erfaring at folk gjerne vil bli kjent med nye folk, men ikke prioriterer å bruke litt tid på å bli kjent andre. Folk virker ofte å ha litt nok med sin fra før etablerte krets med familie og venner. Har også opplevd at mange menn prøver å bruke Venn som sjekkeapp, men det er greit at man kan velge å kun være synlig for kvinner om det er venninner man ønsker å finne der. Anonymkode: 8b38c...ef7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå