Gå til innhold

Hvor kjøper dere bokhyller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har enormt med bøker så trenger mange. Bor i Grenland. Hvor kjøpe? 

Anonymkode: b4be6...3b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikea? 

Anonymkode: d7ab9...7e3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte stringhyller på nett.

Hvis du bryr deg mer om pris så hadde jeg kjørt ikea.

Anonymkode: 44816...af4

AnonymBruker
Skrevet

Andre enn IKEA? 

Anonymkode: b4be6...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Bohus? Jeg kjøper på ikea. 

Anonymkode: e0142...325

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for String hyller jeg også

Anonymkode: d5bdb...e25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Billy-bokhyller på (hjemme)kontoret, men hyllene bøyer litt ned på midten pga. at jeg har mange store og tunge bøker. Ville nok valgt noe annet i stua. 

Anonymkode: 65d99...48b

Skrevet

Billy fra Ikea på 60 cm så de ikke bøyer seg (80 cm) kan gjøre det. Vet ikke om 60 finnes mer…?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jysk. 

Anonymkode: afb71...163

AnonymBruker
Skrevet

Finn.no

Anonymkode: 9a6b2...a65

• Liker 2
Skrevet
Zireael skrev (1 time siden):

BBB-reolen er en klassiker. https://bokhyller.no/

Disse har vi.  I motsetning til mange andre, så tåler de vekten av  bøker.  De ble brukt mye på 70-tallet og er i furu.  Jeg har kjøpt våre på finn.no.  Malte dem i samme farge som veggen bak, og fikk en snekker til å tilpasse dem en vegg fra tak til gulv (skråtak).  Det fine med disse er at man kan variere høyden på hyllene slik at man kan plassere bøker av forskjellig størrelse på egne hyller. 
Flere her nevner String-hyllen.  Fin den, men noen bibliotekeffekt gir den ikke.   

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikea Billy, slik at jeg kan utvide ved behov. Det er en av klassikerne til Ikea og forsvinner nok ikke med det første. Har de tyngste bøkene nederst.

Enig med den som sier at String ikke gir noen biblioteksfølelse.

Anonymkode: 3ba81...0c4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vegghengte bokhyller fra Ikea.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk mye penger på møbler man ikke sitter eller ligger på. Det er ikke verd det. Estetikk trenger ikke koste flesk. 

Anonymkode: bfea5...099

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg ville gått på finn.no og kjøpte brukte hyller av god kvalitet, f.eks BBB eller String.

Eller den undervurderte norske klassikeren Pega, som diverse slektninger har i hhv teak fra 1965, lys eik fra 1968 og palisander fra 70-tallet. Kan bygges ut med skap og skuffer, og skuffene har superelegante integrerte grep. Glassdørene er stygge, men de kommer med tredører og.

Unik Pega reol fra 60 tallet | FINN torget

Reol i lys eik, Pega | FINN torget

Reol/seksjon fra Pega Profil | FINN torget

Anonymkode: 2e5a9...b98

AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (23 timer siden):

Disse har vi.  I motsetning til mange andre, så tåler de vekten av  bøker.  De ble brukt mye på 70-tallet og er i furu.  Jeg har kjøpt våre på finn.no.  Malte dem i samme farge som veggen bak, og fikk en snekker til å tilpasse dem en vegg fra tak til gulv (skråtak).  Det fine med disse er at man kan variere høyden på hyllene slik at man kan plassere bøker av forskjellig størrelse på egne hyller. 
Flere her nevner String-hyllen.  Fin den, men noen bibliotekeffekt gir den ikke.   

Enig. BBB-hyllene er suverene, og finnes i et par lengder og dybder, så man kan tilpasse til forskjellige størrelser bøker. Jeg har hatt mine siden jeg var tenåring, og de har vært med meg gjennom studietid og etableringsfase, og de henger med fremdeles. Mannen hadde og med seg et lass med BBB-reoler, men i en annen finish enn mine, så vi har pusset dem ned og malt dem i en farge som glir inn i interiøret.

Anonymkode: 2e5a9...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 1bb14...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...