AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Hvis noe dør i en ulykke for eksempel. Vil ambulanse/ helsepersonell skru av mobilen til vedkommende? Eller gjør de ikke det? Jeg er veldig engstelig av meg, min søster bor i utlandet. Prøvd å ringe henne flere ganger i dag, men kommer bare til mobilsvar. Skjønner jeg sikkert overreagerer 🙈 Anonymkode: a0327...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Nei, de kan ikke PIN-kode/mønster/fingeravtrykk, så de kan ikke slå den av. Og de hadde ikke slått av mobilen, selv om de kunne det. Den blir lagt i en pose, så i et skap på sykehuset. Anonymkode: 15880...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, de kan ikke PIN-kode/mønster/fingeravtrykk, så de kan ikke slå den av. Og de hadde ikke slått av mobilen, selv om de kunne det. Den blir lagt i en pose, så i et skap på sykehuset. Anonymkode: 15880...874 Man trenger ikke pin for å skru av en telefon. I alle fall ikke min, og jeg har den vanligste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, Brunello said: Man trenger ikke pin for å skru av en telefon. I alle fall ikke min, og jeg har den vanligste. Hva er den vanligste telefonen? Anonymkode: 2ea71...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er den vanligste telefonen? Anonymkode: 2ea71...d85 iPhone Anonymkode: b5b24...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå