AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Og er de opptatt av merkeklær? Anonymkode: c803e...0ca
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Har ikke døtre, men er det ikke vanlig at man får bruke bittelitt sminke og ta hull i ørene når man begynner på ungdomsskolen? Det har jeg vokst opp med 🙂. Har sønn, og gutta ble veldig opptatt av klær og hår fra litt før ungdomsskolen. Men det varierer sikkert fra skole til skole. Det gikk i veldig dyre hettegensere, veldig dyre fotballsko osv. Anonymkode: 51d31...12d
Kaneel Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ikke døtre, men er det ikke vanlig at man får bruke bittelitt sminke og ta hull i ørene når man begynner på ungdomsskolen? Det har jeg vokst opp med 🙂. Har sønn, og gutta ble veldig opptatt av klær og hår fra litt før ungdomsskolen. Men det varierer sikkert fra skole til skole. Det gikk i veldig dyre hettegensere, veldig dyre fotballsko osv. Anonymkode: 51d31...12d Ungdomskolen starter i 8 klasse da 1
Ulrikke Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Min er 17 nå, og det var vel omtrent nå i siste halvdel av 6.trinn de første begynte "for alvor". De fleste holdt igjen til slutten av 7./begynnelsen av ungdomsskolen.... Merkeklær osv ble vel et tema omtrent som du beskriver ja.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Sminker seg bittelitt ved noen anledninger, er ikke opptatt av merker, men blitt mer opptatt av klær/stil/farger i det siste. Anonymkode: e2909...755
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Min jente i 7. klasse tester ut sminke hjemme, men bruker ikke noe ute. Merkeklær har jeg ikkee hørt at hun har nevnt eller ytreete noe ønkse om. Anonymkode: 50db5...4c3
tirben Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Er lærer i 6.klasse. På trinnet er det 25 jenter og av dem er det vel 3-4 stk som har begynt å sminke seg litt. 2 av dem bruker noe merkeklær ( Juicy couture). De andre tror jeg ikke bryr seg stort, eller har foreldre som bestemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå