Gå til innhold

Dere med jenter i 6. klasse, sminker de seg noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er de opptatt av merkeklær?

Anonymkode: c803e...0ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke døtre, men er det ikke vanlig at man får bruke bittelitt sminke og ta hull i ørene når man begynner på ungdomsskolen? Det har jeg vokst opp med 🙂. Har sønn, og gutta ble veldig opptatt av klær og hår fra litt før ungdomsskolen. Men det varierer sikkert fra skole til skole. Det gikk i veldig dyre hettegensere, veldig dyre fotballsko osv.

Anonymkode: 51d31...12d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ikke døtre, men er det ikke vanlig at man får bruke bittelitt sminke og ta hull i ørene når man begynner på ungdomsskolen? Det har jeg vokst opp med 🙂. Har sønn, og gutta ble veldig opptatt av klær og hår fra litt før ungdomsskolen. Men det varierer sikkert fra skole til skole. Det gikk i veldig dyre hettegensere, veldig dyre fotballsko osv.

Anonymkode: 51d31...12d

Ungdomskolen starter i 8 klasse da 

• Liker 1
Skrevet

Min er 17 nå, og det var vel omtrent nå i siste halvdel av 6.trinn de første begynte "for alvor".

De fleste holdt igjen til slutten av 7./begynnelsen av ungdomsskolen....

Merkeklær osv ble vel et tema omtrent som du beskriver ja.

AnonymBruker
Skrevet

Sminker seg bittelitt ved noen anledninger, er ikke opptatt av merker, men blitt mer opptatt av klær/stil/farger i det siste. 

Anonymkode: e2909...755

AnonymBruker
Skrevet

Min jente i 7. klasse tester ut sminke hjemme, men bruker ikke noe ute. Merkeklær har jeg ikkee hørt at hun har nevnt eller ytreete noe ønkse om.

Anonymkode: 50db5...4c3

Skrevet

Er lærer i 6.klasse.  På trinnet er det 25 jenter og av dem er det vel 3-4 stk som har begynt å sminke seg litt. 2 av dem bruker noe merkeklær ( Juicy couture). De andre tror jeg ikke bryr seg stort, eller har foreldre som bestemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...