mincepie Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Er 21 uker på vei med min første, og har vært på TUL og OUL. Fikk høre at jeg nok kommer til å kjenne masse liv f.o.m. ca. uke 19, siden babyen er så aktiv, men jeg kjenner veldig lite, og er ganske bekymret for om noe er i veien. Før jeg tenkte å henvende meg til jordmor, sjekket jeg over diagnostikken fra OUL, der det står at jeg har placenta anterior/morkake foran, som kan forklare hvorfor jeg ikke kjenner så mye. Hvorfor har de ikke sagt dette? Skjønner at det ikke er relevant for fødsel, etc, men er det ikke relevant for hvordan jeg kan følge opp og kjenne etter hvordan den lille i magen har det? Ikke minst for nervene mine?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Det var dårlig av den som sa at du kommer til å kjenne masse liv så tidlig. Det er helt normalt at gravide, spesielt førstegangs, ikke kjenner noe ennå. Spesielt om du har morkaken fremme på magen er det vanskeligere å kjenne noe. Anonymkode: 384d0...a04 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Veldig rar kommentar, spesielt når du har morkaken foran. Jeg hadde det samme, og kjente ikke liv før rundt uke 24. Anonymkode: 9b630...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå