annev Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Har fått corona igjen,trodde det nesten ikke var lengre. Jeg hadde d for et år siden også,dere som har hatt det 2 ganger var det mildere andre gangen?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Merket nesten ikke at jeg hadde den. Ble bare litt forkjølet og ble veldig overrasket over at testen ble positiv Anonymkode: 0c306...ef5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Tror jeg har hatt korona tre ganger. Den var verst de to første gangene. Føltes som influensa og mistet fullstendig lukt i en uke 🤯 Siste gang var som en vanlig forkjølelse som gikk over etter noen dager. Men mistet da også fullstendig lukt i noen dager Anonymkode: dd696...027
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Verre andre gang for min del. Hadde egentlig ganske like symptomer begge gangene- dvs kjentes på en særegen måte, annerledes ut enn vanlig forkjølelse eller annen sykdom jeg kjenner igjen fra andre ting. Forkjølelsessymptomene var bare sentrert i halsen (ikke vondt, bare rar), var sliten og uvel, og ble tett i brystet litt uti forløpet. Var sånn av og på og «ikke i form» I ca tre uker før det plutselig slapp. Men andre gangen så hadde jeg de samme symptomer men devar litt kraftigere + at jeg fikk i tillegg noen dager med feber, intense magesmerter, forstoppelse, kroppsverk og ordentlig sykdomsfølelse midt inni. Anonymkode: 9e014...b3d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Fikk det mildt begge gangene, litt sår i halsen og litt urven i ett par dager. Føltes likt som vanlig lett forkjølelse. Testet meg begge gangene siden jeg visste at jeg hadde vært sammen med noen med korona. Anonymkode: 04c8e...7d6
Topsi Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Har det andre gang nå, litt mindre slapp, ellers akkurat som sist , tett og rennende nese, lett hoste og irritasjon/slim i halsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå