Gå til innhold

Corona for 2 gang,hvordan opplevde dere gang nr 2?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått corona igjen,trodde det nesten ikke var lengre.

Jeg hadde d for et år siden også,dere som har hatt det 2 ganger var det mildere andre gangen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merket nesten ikke at jeg hadde den. Ble bare litt forkjølet og ble veldig overrasket over at testen ble positiv

Anonymkode: 0c306...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har hatt korona tre ganger. Den var verst de to første gangene. Føltes som influensa og mistet fullstendig lukt i en uke 🤯 

Siste gang var som en vanlig forkjølelse som gikk over etter noen dager. Men mistet da også fullstendig lukt i noen dager

Anonymkode: dd696...027

AnonymBruker
Skrevet

Verre andre gang for min del. Hadde egentlig ganske like symptomer begge gangene- dvs kjentes på en særegen måte, annerledes ut enn vanlig forkjølelse eller annen sykdom jeg kjenner igjen fra andre ting. Forkjølelsessymptomene var bare sentrert i halsen (ikke vondt, bare rar), var sliten og uvel, og ble tett i brystet litt uti forløpet. Var sånn av og på og «ikke i form» I ca tre uker før det plutselig slapp. Men andre gangen så hadde jeg de samme symptomer men devar litt kraftigere + at jeg fikk i tillegg noen dager med feber, intense magesmerter, forstoppelse, kroppsverk og ordentlig sykdomsfølelse midt inni. 

Anonymkode: 9e014...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Fikk det mildt begge gangene, litt sår i halsen og litt urven i ett par dager. Føltes likt som vanlig lett forkjølelse. Testet meg begge gangene siden jeg visste at jeg hadde vært sammen med noen med korona.

Anonymkode: 04c8e...7d6

Skrevet

Har det andre gang nå, litt mindre slapp, ellers akkurat som sist , tett og rennende nese, lett hoste og irritasjon/slim i halsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...