AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #61 Del Skrevet 16. mars 2023 Går ikke i klær som minner om en søppelsekk i fasongen. Mange flotte damer ser dessverre ut som de har noe å skjule i den, og de ser mye større ut en nødvendig. Den er altfor vid. Hadde den kommet i en nettere fasong og droppet H-ene kunne jeg vurdert den. Anonymkode: b61ef...5d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #62 Del Skrevet 16. mars 2023 enig, dyr er den også. Å gå rundt og flashe merker er teit. Og hvem vil gå rundt og være hestejente... Anonymkode: 6d1a9...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #63 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 10.57): Med hånda på hjertet, om din gamletante Hjørdis strikket en sånn genser til deg med masse store H-er over hele genseren - hadde du brukt den? Harryfaktoren kunne jo ikke vært høyere. Det er så åpenlyst at folk går rundt i disse fæle genserene (og nå også capser har jeg sett) fordi det er en kjent person som har satt navnet sitt på det. Fordi hun har penger. Status. Er så patetisk Anonymkode: 6076e...032 Det er så selvmotsigende også. Martha Louise er jo sammen med en galning som har uttalt seg på en slik måte at han nok hadde blitt lagt inn på psykiatrien hvis ikke det var for at han er rik og mektig. Alle synes jo Martha er ko ko. Også plutselig designer hun en genser og «alle «vil likevel ha den? Den totalt ordinære datteren hennes har fått eget tv show og er visst modell også nå, hun ser jo heeeelt alminnelig ut. Dette er bare et komishow. Og dama til Mette Marit sin sønn sniffer kokain. Flotte folk dette he he Anonymkode: fbdd8...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #64 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 8.50): Fasongen og fargen syns jeg var litt artig. Men den koster jo 2500 kr, så da er det automatisk ikke noe for meg! Hvorfor skal man bruke så mye penger på noe som går ut av mote om noen år uansett? De eneste klesplaggene jeg bruker så mye penger på, er ting som vintersko og vinterjakker som holder meg varm om vinteren. Og disse bytter jeg kun ut når de blir ødelagte. Jeg syns det er så teit med de som skal kjøpe ting bare fordi en kjendis eller en sånn tik tok influenser lager reklame for det. Du skiller deg ikke noe ut. Anonymkode: 6c2f2...871 2500???!! Hvorfor?? Anonymkode: fbdd8...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #65 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg syns den er fin i sort, men hadde aldri betalt så mye for den. Og så går det litt på at jeg føler alle har den, har selv sett folk på jobb som har den i beige. Anonymkode: d11f8...654 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. mars 2023 #66 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 11.04): HÉST er et nytt norsk klesmerke som ble lansert i mai 2020 og drives av Prinsesse Märtha Louise, Anne-Kari Bøhaugen og Monica Helen Sundt Utne. HÈST står for styrke og femininitet og klær deres er designet med kjærlighet og entusiasme. HÉST tilbyr elegante og tidløse kvalitetsplagg til kvinner i alle aldre. https://www.vakrevene.no/categories/heest Skulle ikke Martha slutte å bruke prinsessetittelen i kommersiell virksomhet? I tillegg er vel ikke dette akkurat tidløst design: Det er alt for pragende. Anonymkode: 47a3f...8d5 I rosa var faktisk genseren fin! Før har jeg bare sett den i triste, beige farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. mars 2023 #67 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 11.04): HÉST er et nytt norsk klesmerke som ble lansert i mai 2020 og drives av Prinsesse Märtha Louise, Anne-Kari Bøhaugen og Monica Helen Sundt Utne. HÈST står for styrke og femininitet og klær deres er designet med kjærlighet og entusiasme. HÉST tilbyr elegante og tidløse kvalitetsplagg til kvinner i alle aldre. https://www.vakrevene.no/categories/heest Skulle ikke Martha slutte å bruke prinsessetittelen i kommersiell virksomhet? I tillegg er vel ikke dette akkurat tidløst design: Det er alt for pragende. Anonymkode: 47a3f...8d5 Jeg likte veldig godt fasongen på den! Men ikke mønsteret😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #68 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg forbinder prinsessen med dårlig kvalitet, så klærne er deretter. Anonymkode: e73de...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 16. mars 2023 #69 Del Skrevet 16. mars 2023 Den koster 2400,- og er 50% nylon 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mars 2023 #70 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 15.22): Jeg syns Hest genserne er kjempe flotte, gode og varme er de også, ordentlig kvalitet. Misunner alle jeg ser ha de på, har ikke råd selv men følge med på finn. Ante ikke at märta hadde noe med dem å gjøre Anonymkode: f73e1...015 En genser som inneholder nesten 50% nylon er ikke ordentlig kvalitet. Og til 2500kr?? Det er merket du betaler for, ikke kvaliteten Til den prisen hadde jeg heller kjøpt en genser fra Kashmina eller Soft Goat. Da har du kvalitet, Og en genser som varer i år etter år og som ikke har gått av moten om to år. Pluss du slipper å bli sett på som en i saueflokken. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #71 Del Skrevet 16. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes den er fin, og ser veldig komfortabel ut. Men har dessverre blitt så gammel (40) at det er litt teit å følge trender. Vil nok kjøpe om det kommer en uten logo. Uansett. Det mest patetiske er egentlig mobberne her inne. De som forsøker å overgå hverandre i stygg ordbruk. Snakker dere slik om andre i det virkelige liv også? Anonymkode: 14939...0f0 Kan være enig i at det er mye latterliggjøring i tråden. Men det er vel ikke mobbing å snakke ned en genser? Samme med å lure på hvem som vil kjøpe en slik genser. Det er ingen enkeltpersoner som henges ut og dette er en genser det er helt frivillig å kjøpe. Anonymkode: 47a3f...8d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #72 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 2500???!! Hvorfor?? Anonymkode: fbdd8...0bf Hvorfor? Anonymkode: bfa78...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 16. mars 2023 #73 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg synes den er fin og liker fargene og nei jeg har ikke genseren selv jeg liker den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #74 Del Skrevet 16. mars 2023 Det jeg ikke skjønner er at folk har så mye penger! Har aldri eid et klesplagg som koster så mye,faktisk! (Bortsett fra bunad,som jeg fikk til konf.) Da vil jeg heller kjøpe flere plagg,og få litt mere for pengene! Anonymkode: 00da3...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #75 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg ikke skjønner er at folk har så mye penger! Har aldri eid et klesplagg som koster så mye,faktisk! (Bortsett fra bunad,som jeg fikk til konf.) Da vil jeg heller kjøpe flere plagg,og få litt mere for pengene! Anonymkode: 00da3...27a Synes det heller er bedre å kjøpe noen dyrere plagg i god kvalitet (aner ikke om hest er det) enn mange fast fashion plagg i dårlig kvalitet Anonymkode: bfa78...5d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #76 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 11.19): Skjønner at Martha går med den, hun er/var jo hestejente. Ellers har jeg ikke sett denne genseren noe sted. Må være Oslo-fenomen 😁 Anonymkode: ad7a0...52b Har ikke sett den her i Oslo heller. Kjenner ei som har genseren, og hun bor ikke i Oslo. Anonymkode: 4bb47...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #77 Del Skrevet 16. mars 2023 Har ikke sett noen med den genseren, så hvor den saueflokken oppholder seg vet ikke jeg. Anonymkode: fae3e...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #78 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan være enig i at det er mye latterliggjøring i tråden. Men det er vel ikke mobbing å snakke ned en genser? Samme med å lure på hvem som vil kjøpe en slik genser. Det er ingen enkeltpersoner som henges ut og dette er en genser det er helt frivillig å kjøpe. Anonymkode: 47a3f...8d5 Det er mye jeg ikke liker, eller synes er fint. Men jeg klarer å gjøre det uten å bruke ord som "saueflokk", "roboter, (jeg har forresten knapt sett et-par med slik genser), "patetisk", "kjempestygg", "gørrstygt", "telt", med mer (gidder ikke gå gjennom mer enn noen få innlegg) Og så å angripe pris, som egentlig er ganske irrelevant. Jeg synes ikke 2-3000 er mye for en genser, og mange har det slik. Og ikke minst miks mellom naturstoff og sytetisk. Som gjør at plagget faktisk holder fasongen, og er mye mer holdbart, en rent naturlig materiale. Anonymkode: 14939...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #79 Del Skrevet 16. mars 2023 Mannen min og jeg har gjort en observasjon. Vi har en liten baby, og er derfor ofte ute og triller. Det slår aldri feil. Uansett hvor kaldt det er ute, så har ikke damene med Hést-genser jakke på seg. -5 grader og snøstorm her i byen, vi var så innpakket at vi knapt så hverandre, og her kommer en middelaldrende kvinne i kun en Hést-genser, jeans og støvletter vandrende gjennom sentrum. Anonymkode: d3b13...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #80 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min og jeg har gjort en observasjon. Vi har en liten baby, og er derfor ofte ute og triller. Det slår aldri feil. Uansett hvor kaldt det er ute, så har ikke damene med Hést-genser jakke på seg. -5 grader og snøstorm her i byen, vi var så innpakket at vi knapt så hverandre, og her kommer en middelaldrende kvinne i kun en Hést-genser, jeans og støvletter vandrende gjennom sentrum. Anonymkode: d3b13...904 Er det så god kvalitet på dem? Da vurderer jeg å kjøpe, tross at jeg ikke liker Hen. Anonymkode: 14939...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå