Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 Populært innlegg #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Med hånda på hjertet, om din gamletante Hjørdis strikket en sånn genser til deg med masse store H-er over hele genseren - hadde du brukt den? Harryfaktoren kunne jo ikke vært høyere. Det er så åpenlyst at folk går rundt i disse fæle genserene (og nå også capser har jeg sett) fordi det er en kjent person som har satt navnet sitt på det. Fordi hun har penger. Status. Er så patetisk Anonymkode: 6076e...032 36 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Bilde? Anonymkode: ad7a0...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 HÉST er et nytt norsk klesmerke som ble lansert i mai 2020 og drives av Prinsesse Märtha Louise, Anne-Kari Bøhaugen og Monica Helen Sundt Utne. HÈST står for styrke og femininitet og klær deres er designet med kjærlighet og entusiasme. HÉST tilbyr elegante og tidløse kvalitetsplagg til kvinner i alle aldre. https://www.vakrevene.no/categories/heest Skulle ikke Martha slutte å bruke prinsessetittelen i kommersiell virksomhet? I tillegg er vel ikke dette akkurat tidløst design: Det er alt for pragende. Anonymkode: 47a3f...8d5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Enig! Det er et par på jobben som har den. Jeg kunne spådd på forhånd hvilke som ville dukke opp i den. Anonymkode: 07630...7b4 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 Nei, det er ikke patetisk. Det er jo helt vanlig at trender kommer og går. Nå er ikke jeg særlig interessert i klær og moter lengre, men i ungdommen kastet jeg meg på både det ene og det andre. Ikke fordi det ene og alene var populært, men fordi det var populært og jeg likte merket/plagget. Hvorfor tenker du at folk som er interessert i klær, er patetisk? Tenker du det samme om de som er interessert i interiør også? Personlig er jeg interessert i trening, og kan gjerne kjøpe feks. nye treningssko i et populært merke, som jeg også syns er fine. Er jeg også patetisk da? Anonymkode: f2e79...72a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Del Skrevet 12. mars 2023 Neitakk. Hvorfor heter den hest genseren? Anonymkode: 72d5e...61d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Del Skrevet 12. mars 2023 Er det derfra den genseren er fra… har sett et par med varierende farger og har lurt litt på. Er litt for spesiell for min smak. Anonymkode: 0d6a8...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neitakk. Hvorfor heter den hest genseren? Anonymkode: 72d5e...61d Sikkert et ordspill. De har trykk på é, så det uttales vel ikke som favorittdyret til Märtha, nemlig hest. Hun har jo drevet med sprangridning i årevis og elsker hester. Anonymkode: 8e2a3...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neitakk. Hvorfor heter den hest genseren? Anonymkode: 72d5e...61d Mannen til hun ene er godt kjent i hestemiljøet og var rimelig stor der, og han er nå død. Det er en gest til han. Anonymkode: 09ffc...181 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Del Skrevet 12. mars 2023 Den er kjempestygg 🙈🙈 Anonymkode: a35d2...6ba 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 Nei den hadde jeg ikke godt i. Tror ikke jeg hadde brukt den i familieselskap en gang med denne tanten, men muuuulig. Det har med at den er for prangende, og ikke min stil. Jeg er ikke så veldig opptatt av de bak alle merkene jeg kjøper, mer på hva som er min stil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12. mars 2023 #12 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen til hun ene er godt kjent i hestemiljøet og var rimelig stor der, og han er nå død. Det er en gest til han. Anonymkode: 09ffc...181 Fin gest da til denne mannen, det kan jeg gjerne være enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Del Skrevet 12. mars 2023 Skjønner at Martha går med den, hun er/var jo hestejente. Ellers har jeg ikke sett denne genseren noe sted. Må være Oslo-fenomen 😁 Anonymkode: ad7a0...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Del Skrevet 12. mars 2023 Haha å fydda, nei takk 😬😂 Anonymkode: c71a3...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. mars 2023 #15 Del Skrevet 12. mars 2023 Det kjipe er jo hvor fort utdaterte slike ting blir i forhold til pris. For et par år siden gikk "alle" med Balenciagagensre med diagonal skrift, nå kan man ikke gå med den hvis man ikke vil være 2020... (og pedofil). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette merket (genseren) har tatt av. Det er jo ikke noe spesielt med den, annet enn den H'en, som ikke trekker opp helhetsinntrykket etter min mening. Rett og slett en helt grei genser, som ikke er spesielt fin. Ikke noe annet enn en strikkegenser, verken mer eller mindre. Men den passer jo sammen med mye annet som damer på 40+ kler seg i når de skal ha en "damete", voksen stil. Noen kaller det klassisk... Anonymkode: 359bf...8e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Del Skrevet 12. mars 2023 En venninne har to slike gensere, en hvit og en brun. Hun er opptatt av merker og status. Hver sin lyst. Anonymkode: 056e3...223 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #18 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sikkert et ordspill. De har trykk på é, så det uttales vel ikke som favorittdyret til Märtha, nemlig hest. Hun har jo drevet med sprangridning i årevis og elsker hester. Anonymkode: 8e2a3...3e8 Nei, det handler ikke om at det er favorittdyret til Martha. Martha var ikke engang med i bedriften da navnet ble bestemt. https://www.heest.no/pages/historien-om-hest Anonymkode: f2e79...72a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Med hånda på hjertet, om din gamletante Hjørdis strikket en sånn genser til deg med masse store H-er over hele genseren - hadde du brukt den? Anonymkode: 6076e...032 Jeg liker genseren, farge og fasong, men ikke mønsteret. Hvis gamletante Hjørdis hadde strikket den til meg hadde funnet anledninger å bruke den for å glede henne. Men jeg hadde ikke strikket, eller kjøpt, en genser med det motivet selv. Anonymkode: 82187...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #20 Del Skrevet 12. mars 2023 Den er så stygg at jeg har ikke ord🙈 Anonymkode: 5be2a...d34 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå