Gå til innhold

Hvilken farge har du i gangen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge har du i gangen? Lys, mørk? Har det stor betydning syns dere?

Anonymkode: 4548e...4f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har åpen løsning mellom stua og gangen. Den er nå i samme lyse gråfarge som stua, men skal male den i en terracotta-rød farge etterhvert. Hvorvidt fargen er lys eller mørk har ikke noe å si for meg, men jeg ønsker å ha forskjellig farge i gangen og stua for å skille av rommene bedre. 

Anonymkode: c9ceb...bc1

Skrevet

Jeg har valgt hvitt i gangen. Det er fordi gangen min er liten, trang og mørk. Hvit er en vanskelig farge hvis man skal ha møbler eller store bilder, siden det lett blir veldig hardt mot hvitt. Så har du en god størrelse på gangen, så gå for en dus farge som harmonerer med veggene i rommene ved siden av. 

AnonymBruker
Skrevet

Offwhite. Gangen er uten egne vinduer, og får bare dagslys fra kjøkkendøren og fra stua. Å male den mørkere ville gjort den dyster og trangfølt.

Anonymkode: 5addf...2ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Dusky Blue, med tak/vegger og detaljer i hvitt og naturmaterialer. Liker det godt. 

Anonymkode: 24fb2...a96

AnonymBruker
Skrevet

Knall rød på alle vegger og tak. Granateple fra Fargerike. Har fått mange komplimenter på det. 

Anonymkode: e4632...295

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bitteliten gang som er lun og mørk i beiset treverk. Ønsker at gjester skal føle at det er mørkt og litt huleaktig, til de har kledd av seg og entrer allrommet hvor det er lyst med store glasspartier rett ut mot skogen. 

Anonymkode: d3f1b...02d

• Liker 2
Skrevet

Lysegult på veggene og hvitt tak ^^, 

Skrevet

Jeg har timian, en skikkelig fin grønnfarge. Den kan nok være for mørk for mange, men jeg elsker den 😍 blir lunt og godt om vinteren, og friskt om sommeren

Skrevet

Soft Teal på vegger, med hvite møbler :)

Skrevet

Jeg har bare hvitt fremdeles.. det er ikke så nøye når det ikke går an å oppholde seg der.. men det er en litt for umulig plass å male pga trapp osv.. 

AnonymBruker
Skrevet

Gangen og kjøkkenet går litt i hverandre, så vi har malt med samme farge. Gikk for Soft skin fra jotun. Den er helt nydelig 🥰

Anonymkode: 0fdb0...d4c

Skrevet

Savanna sunset, tak i bomull. Svarte entremøbler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...