Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips🙂

Anonymkode: c106f...b59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, pranks er patetisk.

Anonymkode: 3947c...9a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Elsker 1. April:) men det må være skikkelige spøker, altså noe som krever litt forberedelser, er humoristisk, og såpass sprøtt at det krever litt av mottaker å forstå det. Jeg bruker fb. Det eneste som er synd er at det alltid er noen tullinger som må forte seg og skrive at de har skjønt spøken, men de fleste som tar den spiller med;) . Det kan være absurde jobbtilbud eller forretningsideer, og årets spøk er klar. Men kan jo ikke avsløres. Barnslig? Godt mulig, men artig likevel. Jeg er lærer, og det er også gøy å tulle med elevene. Best suksess var vel da jeg byttet ut krittene (jepp, gamle dager) med lakriskritt og spiste et av dem. Uttrykkene på 25 6. Klassinger var priceless! :)

Anonymkode: 9af8b...c8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I fjor skrev jeg på FB at jeg skulle være med i neste sesong av Farmen :D

Anonymkode: cf8cb...318

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 17.33):

. Jeg er lærer, og det er også gøy å tulle med elevene. Best suksess var vel da jeg byttet ut krittene (jepp, gamle dager) med lakriskritt og spiste et av dem. Uttrykkene på 25 6. Klassinger var priceless! :)

Anonymkode: 9af8b...c8d

Den likte jeg! :fnise:

Jeg har egentlig for dårlig pokerfjes til å være god på sånt, men hadde gjerne spøkt litt med familien hvis jeg kom på noe lett gjennomførbart, men som samtidig er gøy. 

AnonymBruker
Skrevet

At én eller annen skal få en bøtte med kaldt vann i hodet av meg er sikkert..

Anonymkode: e0244...c22

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har gått så utrolig ut på dato. En dag i året det er lov å bløffe og trolle, liksom... heldigvis har mange medier sluttet med tullet også. 

Anonymkode: 7d1ed...921

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 10.36):

Ønsker tips🙂

Anonymkode: c106f...b59

🤣🤣🤣Er du så fantasiløs?

Her er forslag:

Norwegian gir gratis flytur til de som heter:x og bestillingen må gjøres innen 1.april kl 2359.

Staten har innført en ekstra ferieuke, trer i kraft fra i dag…

På grunn av mye medieomtale om dyre matvarepriser og oppfordring til å spise sunnere og mer frukt & grønne så gir Rema/Coop/Meny i dag   bort en bærepose fylt med grønnsaker gratis fra kl 11-13. 

Endret av Rødstrupa
Skrevet

Har alltid mislikt 1. april. En tåpelig narre-tradisjon. 1. april er den ene dagen i året jeg lett kunne hoppet galant over. 

Og mediene burde slutte med narring denne dagen. Det er nok fake-news ellers!

Så nei, jeg skal ikke narre noen, og jeg liker ikke å bli narret heller. Ikke i anledning 1. april ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...