Gå til innhold

Hvilken brunkrem bruker du? Trenger ny.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på jakt etter en ny brunkrem. Jeg har tørr hud og tidvis tørre flekker. Hvilken brunkrem bør jeg ha? Og hvilken brunkrem bruker du?

Har fått tips om at Maybelline (skrev jeg det riktig?) har en bra brunkrem, men jeg vet ikke hvilken ...

Hjelp meg, please. :skravle:

Anonymkode: 8bae1...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Møt opp usminket og gå i sminkebutikk å be om veiledning :)

Jeg er veldig fornøyd med Mac sin sminke 

Anonymkode: d7fca...c96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giorgio Armani Luminous silk, men fytti 🤬 så dyr den har blitt. Den er nydelig da, dra til Fredrik og Louisa og be om en prøve hvis du vil se hvordan den er på. Ikke så forferdelig høy dekkevne, men er mange som spør hvilken foundation jeg bruker når jeg har den på. Har selv dehydrert hud til tider, og denne gir meg ingen tørre områder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brunkrem? 80-tallet ringte og ville ha brunkremen tilbake. 

Anonymkode: a88a5...c67

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes mange kremer av veldig god kvalitet i dag.

Selv bruker jeg ikke i selve ansiktet, men på legger. Dessverre derfor ingen gode tips i denne tråden 

Anonymkode: 2080f...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mange sier brunkrem istedenfor foundation. Kjært barn har mange navn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva mener du med brunkrem? Mener du vanlig foundation som passer hudfargen din, eller en krem som du blir brun av?

Når jeg var yngre kalte vi foundation for brunkrem, og da var det om å gjøre at den var litt brunere enn hudfargen vår sånn at ansiktet var fint og brunt. Jeg anbefaler å skaffe en foundation som passer hudfargen din, da det er svært tydelig om det bare er ansiktet ditt som er brunt og ikke resten av kroppen din.

Å anbefale en kan bli vanskelig, fordi det kommer an på hva du ønsker. Ønsker du at den skal gjøre huden din matt eller skinnende? Har du ung eller voksen hud? Ønsker du mye dekkevne eller lite? Ønsker du å bruke masse penger eller lite? Hva bruker du eventuelt under eller over produktet?

Jeg anbefaler som noen sa før meg, at du går uten sminke inn på en butikk der de selger sminke og spør om noen kan hjelpe deg. Det er best. :) Bare poengter at du har tørr hud, så hjelper de deg iallefall med det. (Man bør unngå silikonbaserte produkter hvis man har tørr hud.)

Anonymkode: 5ea88...c9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk minst mulig kremer. Alle kjemikaliene i kremene forstyrrer hudens eget fuktsystem. Huden funker best uten noe tilsetninger, med mindre du har en hudsykdom. Samme problem oppstår med såpe. Unngå dusj hver dag, og reduser bruken av såpe.

Anonymkode: 675e4...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...