Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sliter veldig med å finne ut hvordan vi skal dele permisjon og foreldrepenger mest mulig hensiktsmessig. Jeg er 100 % student, og jobber 40 % ved siden av. Samboer jobber 100 %. Har termin i september, og tenker å ta et år permisjon fra studiene uansett. Men hvordan kan vi dele permisjonen slik at den blir mest mulig hensiktsmessig i forhold til inntekt?

Anonymkode: 76ffe...56b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han skal ha noe mer enn pappakvoten må du være 100% student eller i minst 75% jobb den tiden. 

Jeg er også gravid student, og jobber 40%. Her har vi valgt at jeg skal fortsette med studiene, ta engangstønad og la far ta hele permisjonen. For vår del lønner det seg mest både økonomisk og praktisk. 

Anonymkode: ad784...a53

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Om han skal ha noe mer enn pappakvoten må du være 100% student eller i minst 75% jobb den tiden. 

Jeg er også gravid student, og jobber 40%. Her har vi valgt at jeg skal fortsette med studiene, ta engangstønad og la far ta hele permisjonen. For vår del lønner det seg mest både økonomisk og praktisk. 

Anonymkode: ad784...a53

Samme her. Det lønner seg også mer på sikt å bli ferdig med studiene og komme seg i jobb. Har studier hvor jeg er mye hjemme, ikke obligatorisk oppmøte og har ikke praksis. 

Anonymkode: 03821...86e

Skrevet (endret)

Jeg

Endret av Kinejaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...