Naken Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har fått 5.generasjon ipod med videofunksjon til jul og er kjempefornøyd. ..Men hvordan får jeg inn video på den? Jeg kan ikke finne videoklipp til salgs på itunes store,- kun trailere.., og de kan jeg heller ikke få lasta inn på pod'en, så vidt jeg kan skjønne..? Og hvis jeg vil ha andre videoer, (f.eks privatvideoer fra maskinen min), er det da enkelt å konvertere dem? Har aldri gjort det før.. Er videora brukbart der?
juliannae Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Gammelt innlegg, dette. Men jeg lurer også på hvordan jeg kan overføre videer over på ipod... Jeg får det helt fint til med sanger, men virker som det er noe annet som må til får å få video over på ipod. Tenker på private videoer som jeg har på pc.
Rainbow Brite Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Du må bruke et converter program, slik at det blir riktig filformat! Du kan feks bruke noe som heter IMTOO iPod Converter Med den free trial versjonen kan du ikke gjøre om hele filen, så du må kjøpe programmet, koster mellom 100- 200 kroner engangsbeløp. Kjipt å betale, men det er det raskeste programmet. De fleste er supertreige og konverterer i realtime... Det er i allefall dette mannen min bruker, og jeg bryr meg ikke med å laste ned/ betale for et eget, når han kan fiske for meg! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå