Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt blank på dette. Hvor mange dater går dere på med samme person for å se om dere får en interesse? Hva ser dere etter? 

Anonymkode: 1c3b5...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Føler meg litt blank på dette. Hvor mange dater går dere på med samme person for å se om dere får en interesse? Hva ser dere etter? 

Anonymkode: 1c3b5...b05

Velkommen inn i dating verden 2023. Du vil få deg noen store overraskelser på både godt og vondt. 

Jeg kjenner på første date om det er gnist eller noe. Ingen gnist så avslutter jeg. Andre har jeg datet flere ganger hvis jeg er usikker men kommet til samme konklusjon. 

Anonymkode: 651e9...89f

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempevanskelig. Du skal møtes på ord og kommunikasjon, og i tillegg føle at du har lyst til begynne å nærme deg fysisk. Begge kan sitte der og kjenne det kribler litt, men begge må faktisk være åpne for å ta en sjanse.  For min del er kommunikasjon mellom datene minst like viktig. Snakk om hva du tenkte da dere møttes, og hvordan du tolket ting, og hva du ikke turte å gjøre etc. Da legger du et bedre grunnlag for neste møte. 

Nå sist kom jeg til date nr2, og det var en naturlig og fin progresjon. Så kom eksen hennes inn fra sidelinja, og torpederte hele opplegget 😣

Anonymkode: b2ee5...ff8

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å gi det 2-3 dates 

Anonymkode: a4378...43b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som regel så kan jeg allerede kjenne det på første date, men gir det som regel 2-3 ganger :) 

Anonymkode: 87e26...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...