AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har en hund som er for liten til å løpe ved siden av sykkelen men for stor til å sitte i slike kurver man har på styret. Har sett det finnes hundevogn slik man har for barn. Noen som har prøvd en slik? Er de stabile og trygge selv om de er mindre enn barnehenger? Dere som vil komme dere rundt på lengre strekninger enn hunden greier, har dere trillevogn eller andre løsninger? Jeg tror jeg ville følt meg fjollete hvis jeg har hunden i vogn men samtidig vil jeg ha med hunden overalt og jeg går gjerne lengre avstander, eventuelt sykler på sommeren. Anonymkode: 0cf89...5b9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Jeg har ikke erfaring med hundevogn til sykkel selv, men vet om noen som har det - de er veldig fornøyd😊 det er til en litt stor hund som dessverre har blitt for gammel til å løpe hele veien selv. Da får hunden være med, og den virker veldig glad for det. Den hopper selv inn i vognen sin. Anonymkode: e1c42...a6e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke erfaring med hundevogn til sykkel selv, men vet om noen som har det - de er veldig fornøyd😊 det er til en litt stor hund som dessverre har blitt for gammel til å løpe hele veien selv. Da får hunden være med, og den virker veldig glad for det. Den hopper selv inn i vognen sin. Anonymkode: e1c42...a6e Så koselig😊 Skal se litt mer på sykkelvogner, de kan ofte brukes for å trille også. Husker det var veldig praktisk å ha sykkelvogn med barn, bare stappe alt oppi der og trille av gårde. Mye mer stress å skulle bære alt hvis man skal på stranda eller til skogen og ha med seg litt. Jeg har heller ikke så god rygg så jeg får kanskje legge fra meg tanken om at det er fjollete å trille😅 Viktigst er at hunden blir med og at man har den friheten man ønsker. Anonymkode: 0cf89...5b9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Vi har en vanlig sykkelvogn som vi bruker til hundene. Det funker veldig bra her. Har ikke sett på de som er spesielt til hund da, men vil tro det er likt. Vi kjøpte vår vogn brukt så det ble ikke så dyr investering. Anonymkode: b4867...f95
Gliffy Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Vanlig sykkelvogn funker supert og det er absolutt ikke teit. Og det veldig praktisk til andre ting også, storhandel og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå