Gå til innhold

Når melder folk seg på visning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal selge huset vårt og det ble lagt ut på Finn.no denne uken. Annonsen har mange klikk og flere som har lagret den og lastet ned salgsoppgaven. Men det er kun 1 som har trykket på visningspåmelding/lagt til i kalenderen sin.

I dag er det søndag og første visning er torsdag til uken pluss en visning søndag om en uke. Er det fortsatt tidlig å forvente at folk melder seg på? Eller indikerer dette at det ikke kommer noen? 😕 Skjønner det er vanskelig for dere å spå, men dere som har solgt, hva er deres erfaringer? Og dere som er på leting - hvor lenge før visning melder dere dere på? 😊

Anonymkode: b2d20...ff3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tirsdag kl 15.10

Anonymkode: 22bc5...614

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man melde seg på visning nå for tiden? Dette var noe som ble innført som corona-restriksjon.

Anonymkode: c22de...114

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da kona mi solgte nå i høst kom de fleste påmeldingene de siste to dagene. Så ikke bli for stressa enda😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en uting at man må melde seg på. Jeg gjør det samme dag. 

Anonymkode: 5869a...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg melder meg på med en gang jeg finner noe interessant. Men går mye mindre på visning nå for tiden enn før man måtte melde seg på. Liker ikke å forplikte meg til å møte, eller enda verre; gi megler informasjon som han/hun kan nå meg på. Vil jeg kjøpe så vil jeg kjøpe, det nytter ikke å mase og det har bikket meg vekk fra maaange budrunder. 

Når jeg har kjøpt bolig de siste årene har jeg alltid gått på visninger mer eller mindre spontant. 

Anonymkode: 804a3...30b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor skal man melde seg på visning nå for tiden? Dette var noe som ble innført som corona-restriksjon.

Anonymkode: c22de...114

Aner ikke, det er noe meglere har fortsatt med. Ikke noe vi har bestemt ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Månestråla skrev (34 minutter siden):

Da kona mi solgte nå i høst kom de fleste påmeldingene de siste to dagene. Så ikke bli for stressa enda😄

Puh! Håper det kommer mange i siste liten her også 😅 er jo mange klikk og interesse for annonsen, så håper noen av de som har lagret den kommer 😅🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om man ikke slipper inn om man ikke melder seg på i forkant?..

Må man skrive ned navnet sitt på alle visningene?

Anonymkode: 06016...32d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Påmelding til visning er en uting 😞 Er på leit etter å kjøpe noe nå og hater at jeg må melde meg på! 

Endret av FruR
Skrevet
FruR skrev (24 minutter siden):

Påmelding til visning er en uting 😞 Er på leit etter å kjøpe noe nå og hater at jeg må melde meg på! 

Selv om man nå "må" melde seg på, så må man gjennom jobben å registrere seg også når man kommer? Akkurat det skjønner jeg ikke helt da de sitter på infoen. 

Jeg er helt sikker på at man bare kan dukke opp også. De vil jo bare ha så mange som mulig. Man hadde neppe blitt vist ut:) Sist jeg registrerte meg, at jeg kom på visning, så måtte jeg velge hvilket kvarter jeg skulle komme dit i løpet av en time. Ett kvarter?? Som om jeg skulle kjøpe en melk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Lurer på om man ikke slipper inn om man ikke melder seg på i forkant?..

Må man skrive ned navnet sitt på alle visningene?

Anonymkode: 06016...32d

Man slipper inn, men man risikerer at visningen blir avlyst dersom ingen er påmeldt.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Første dagen og siste dagen. 

fordelen med påmelding er at man ikke trenger å ha visning hvis ingen likevel kommer.

Anonymkode: 12d1b...92b

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (3 timer siden):

Selv om man nå "må" melde seg på, så må man gjennom jobben å registrere seg også når man kommer? Akkurat det skjønner jeg ikke helt da de sitter på infoen. 

Jeg er helt sikker på at man bare kan dukke opp også. De vil jo bare ha så mange som mulig. Man hadde neppe blitt vist ut:) Sist jeg registrerte meg, at jeg kom på visning, så måtte jeg velge hvilket kvarter jeg skulle komme dit i løpet av en time. Ett kvarter?? Som om jeg skulle kjøpe en melk!

Du kan jo være på visningen så lenge du vil/trenger, selv om du velger hvilket tidspunkt du ønsker å ankomme....

Anonymkode: 03932...332

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må man melde seg på visning? Når det ikke er korona.

Anonymkode: 1b849...ca5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor må man melde seg på visning? Når det ikke er korona.

Anonymkode: 1b849...ca5

Fordi meglerne vil ha det sånn

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill og svar på spm.. ts

Anonymkode: d5c2d...dd7

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke solgt, men da vi skulle kjøpe hadde jeg ringt megler med noen spørsmål. Han ringte dagen før og lurte på om vi skulle på visningen, det var ingen påmeldte så de vurderte å avlyse. 

Meldte oss på morgenen samme dag som visning og alle tidspunktene var ledig. Kom på kvelden og det var 4-5 andre par der som bare hadde dukket opp. 

Anonymkode: 6a8aa...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...