origin Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Tørr vi det, eller er vi for pysette til å tenke og handle den veien? Jeg mener når de virkelig er misfornøyde med noe så protesterer de skikkelig. Eller er det en myte? Hva skjer hvis vi skulle protestert på den måten i Norge? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 origin skrev (5 timer siden): Tørr vi det, eller er vi for pysette til å tenke og handle den veien? Protester funker vel dårlig når det gjelder fordeling av goder, altså om jeg protesterer fordi jeg vil ha mer fordeling av goder til meg, og du protesterer fordi du vil ha mer fordeling av goder til deg så er jo det bare nullsumspill, men hvor alle taper egentlig pga utgifter relatert til demonstrasjoner Altså ta pensjoner, om Jeg vil pensjonere meg når jeg er 62, men samfunnet da vil måtte betale mye mer enn om jeg kan pensjonere meg når jeg er 64, hvis jeg brenner ned byen for å få pensjonsalder 62 har jeg oppnådd noe som helst egentlig, jeg får mer til meg men dere andre får jo tilsvarende mindre, så hav er vitsen Mer til meg = mindre til deg, skal de mest voldelige demonstrantene få mest goder, er det slik vi bør styre et land. Meget skeptisk og håper ikke dette kommer til Norge Anonymkode: 28df3...c0f 1
svartkatt Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Du vil ha demonstrasjoner med voldelige utbrudd?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Ønsker vi oss dit hen at folket ikke har tillit til sine ledere, og brenner opp biler og angriper politi? Anonymkode: 4253e...766 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 5 hours ago, origin said: Tørr vi det, eller er vi for pysette til å tenke og handle den veien? Jeg mener når de virkelig er misfornøyde med noe så protesterer de skikkelig. Eller er det en myte? Hva skjer hvis vi skulle protestert på den måten i Norge? Hva ønsker du å protestere mot? Protester i Norge skjer fra tid til annen, er noen få regler rundt det, men generelt veldig gjennomførbart. Men, for å protestere bør man jo virkelig ha noe å klage på da.. Anonymkode: 480a2...5ea
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Hva med å protestere mot at politikerne så ukritisk følger USA og leder oss mot tredje verdenskrig? Anonymkode: a1c13...4e8 1
Brunello Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 origin skrev (5 timer siden): Tørr vi det, eller er vi for pysette til å tenke og handle den veien? Jeg mener når de virkelig er misfornøyde med noe så protesterer de skikkelig. Eller er det en myte? Hva skjer hvis vi skulle protestert på den måten i Norge? Dersom du setter deg inn i hvordan de som protesterer i andre land har det, skjønner du at vi også hadde protestert mer dersom det var slik hos oss. Det tullet med vanlige folks tur er det mest idiotiske politiske budskapet som noen sinne har vært lansert. I Norge har det vært vanlige folks tur siden etter første verdenskrig og i særdeleshet fra 70-tallet og til nå. Ingen steder i verden har vanlige arbeidsfolk hatt det så bra som his oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå