Gå til innhold

Se syner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere opplevd det før? 

Har gjort det for første gang i mitt liv. Så en mann i huset mitt da jeg satt i stuen. 

Er jeg i ferd med å bli schizofren, eller er dette helt vanlig? 😅

Anonymkode: 82c92...42c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har gjort det for første gang i mitt liv. Så en mann i huset mitt da jeg satt i stuen. 

Ganske vanlig. Der det bor noen usynlige.  De er ikke farlig da, så bare  å la seg fasinere

Anonymkode: 0d6ba...a12

• Liker 1
Skrevet

Tror dette hører mer hjemme i religionsforumet. Jeg tror egentlig ikke på gjengangere, men når nære venner og nær familie sier de har sett kjente som har dødd så vet jeg at de ikke lyver. Typisk at den personen de ser bare sitter der en kort tid uten å legge merke til den som ser, eller bare går forbi og rett igjennom en vegg, uten å se på mennesket. Hadde jeg sett noe slikt ville jeg trodd jeg var gått fra vettet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke opplevd det. Men min far og en venn har sett en person hjemme hos oss. Det var en som gikk igjen. Men han bare ville passe på huset, så han var ikke farlig. 

Kjenner du forhistorien til huset ditt? Er det noen som har dødd der?

Anonymkode: 2c261...c76

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la det inn her, for det har jo noe med helse å gjøre. Jeg trodde jo at jeg skulle bli schizofren nå eller syk😅😱 men moderator må bare flytte det hvis det er feil. 

Det var en veldig vakker mann med svart hår som stod og holdt seg inntil veggen med ansiktet sitt vendt fra meg. Jeg fikk en følelse av at han våker over. Usikker på hva. Det var litt mørkt i stua. Og han merket at jeg så på han. Så han var i ferd med å snu seg å se på meg. Og da vendte jeg armene i full fart mot lyset, så jeg fikk slått det på 😅 Ble litt redd da. Men da var han borte når lyset var på. En veldig rar opplevelse ja. Har aldri opplevd noe sånt før. Men merkelig nok, ikke følt meg særlig redd heller i etterkant. 

Nei, vet ingenting om huset. Men det var et godt spørsmål. Bor i en eldre sokkel, så kunne jo spurt huseier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke opplevd det. Men min far og en venn har sett en person hjemme hos oss. Det var en som gikk igjen. Men han bare ville passe på huset, så han var ikke farlig. 

Kjenner du forhistorien til huset ditt? Er det noen som har dødd der?

Anonymkode: 2c261...c76

Jeg tennkte først at hjernen kan jo spille oss et puss av og til. Men hvis de begge hadde sett vedkommende 😱 Så kan det være noe i det ja. Veldig interessant 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ganske vanlig. Der det bor noen usynlige.  De er ikke farlig da, så bare  å la seg fasinere

Anonymkode: 0d6ba...a12

Så rart. Jeg har aldri hørt om noen snakke om det før. Men mange snakker gjerne ikke så høyt om det 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor mørkt var det i rommet? Så du direkte på han eller via sidesyn? Jeg tror deg altså, jeg bare lurer, har opplevd lignende selv. 

Anonymkode: d13dc...d18

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var meg så ville jeg helt klart snakket med legen om det. Det kan være flere grunner til at slikt skjer. Det trenger ikke være noe alvorlig som schizofreni, demens eller hjernesvulst, liksom. Jeg hallusinerte en gang jeg hadde angst. Andre eksempler kan være at man har feber eller går i søvne. Viktig uansett å sjekke at det ikke er sykdom på gang som trenger behandling.

Anonymkode: 60135...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hallusinert, men mest at jeg har hørt syner. Skjedde flere ganger. Fant ut at det var pga ubalanser med vitaminer/mineraler som forstyrret nervesystemet. 

Anonymkode: ef0b0...9fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor mørkt var det i rommet? Så du direkte på han eller via sidesyn? Jeg tror deg altså, jeg bare lurer, har opplevd lignende selv. 

Anonymkode: d13dc...d18

Ikke veldig mørkt. Hadde et lys på. Ja, så rett på han. Stirret faktisk, for var jo veldig nysgjerrig 😅

Takk, ja jeg har andre ting å fordrive tiden med enn å finne opp historier på kg heldigvis🙂

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hallusinert, men mest at jeg har hørt syner. Skjedde flere ganger. Fant ut at det var pga ubalanser med vitaminer/mineraler som forstyrret nervesystemet. 

Anonymkode: ef0b0...9fc

Ja, der sier du noe. Tar tilskudd av vitaminer. Men har jo lenge følt meg slapp, så er noe som ikke stemmer. Har lenge mistenkt at det er noe med hormoner o.l. Har en fastlege som dessverre ikke gjør så mye. Skal bytte, men det tar sin tid det også. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så syner en gang jeg ikke hadde sovet på lenge(nattevakt). Jeg så en hel bygning. 

Anonymkode: df035...78a

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig. On du opplever mye skygger i sidesynet og får angst bør du oppsøke lege 

Anonymkode: 5a91b...2be

AnonymBruker
Skrevet

Hallusinasjoner er ikke så veldig uvanlig faktisk. Og vi hallusinerer alle hvis vi holdes oppe i noen døgn feks. 

Så lenge det ikke skjer ofte er det neppe noe å bekymre seg for 

Anonymkode: f8bb5...7f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er ikke vanlig. On du opplever mye skygger i sidesynet og får angst bør du oppsøke lege 

Anonymkode: 5a91b...2be

Ja, har ikke opplevd skygger i sidesynet noengang. 

Men så en person rett foran meg. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hallusinasjoner er ikke så veldig uvanlig faktisk. Og vi hallusinerer alle hvis vi holdes oppe i noen døgn feks. 

Så lenge det ikke skjer ofte er det neppe noe å bekymre seg for 

Anonymkode: f8bb5...7f8

Ja, jeg har sovet godt over en lang  periode og lite stress. Så det er hvert fall ikke årsaken. 

Men kan være mye annet. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...