Gå til innhold

Mann i forhold som maser om sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på en date med en fyr for 1 års tid siden, men ting bare døde ut. Fikk så se på sosiale medier at han hadde fått seg kjæreste. Nå har de vært sammen et år og det ser svært seriøst ut (han legger ut enormt mye på some) de har vært på ferie hos hverandres foreldre, er sammen hele tiden, han refererer til henne som sin fremtidige kone...MEN... 5-6 ganger i løpet av dette året har han kontaktet meg for å møtes. Jeg skjønner jo hva han vil og har sagt nei hver gang og den siste gangen sa jeg fra såpass kraftig at jeg regner med det blir stille. Mitt spørsmål er da...hvorfor i alle dager driver han på sånn i et såpass nytt forhold? Driver enkelte menn på sånn selv om de er aldri så forelsket, eller er dette et tegn på at han ikke er det?

Anonymkode: d7fd2...d9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en ustabil type

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av Norges mange kjernekarer som vil ha i pose og sekk. 

de gjør det fordi de kan. De har antagelig aldri blitt oppdaget av fruen hjemme og virker og helt og holdent tro at de aldri kan bli avslørt. 

Du får sette ned foten at kom når du er single da kan vi ta en prat. 

Anonymkode: 70b53...19d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En av Norges mange kjernekarer som vil ha i pose og sekk. 

de gjør det fordi de kan. De har antagelig aldri blitt oppdaget av fruen hjemme og virker og helt og holdent tro at de aldri kan bli avslørt. 

Du får sette ned foten at kom når du er single da kan vi ta en prat. 

Anonymkode: 70b53...19d

Nei, han der vil ikke jeg ha uansett om han er single. Bare lurer på hva som feiler han. Rart å ha behov for å være utro når man er nyforelsket, synes jeg. Men blir ikke sjokkert over noe lenger 😳

Anonymkode: d7fd2...d9f

Skrevet

Hadde spurt han hvordan det går med dama 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...