Gå til innhold

Bare slette en match om vedkommende svarer med ett ord i første mld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vad tycks? 

Jeg har egentlig gitt opp å ta kontakt med damer på datingapper. Har 10+ matcher på Tinder som jeg ikke har skrevet med og som jeg egentlig bare kan slette. 

Gjorde et unntak i kveld og skrev til en ny match på Happn. Fikk ett ord tilbake, som forsåvidt var svar på noe jeg spurte om. Ville dere slettet med en gang, eller prøvd mer? Sendte en mld til, men tenker egentlig at her er det ikke mye mer å hente og at jeg trolig kan slette matchen i morgen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (57 minutter siden):

Vad tycks? 

Jeg har egentlig gitt opp å ta kontakt med damer på datingapper. Har 10+ matcher på Tinder som jeg ikke har skrevet med og som jeg egentlig bare kan slette. 

Gjorde et unntak i kveld og skrev til en ny match på Happn. Fikk ett ord tilbake, som forsåvidt var svar på noe jeg spurte om. Ville dere slettet med en gang, eller prøvd mer? Sendte en mld til, men tenker egentlig at her er det ikke mye mer å hente og at jeg trolig kan slette matchen i morgen.

Ville ventet å se på mer respons. Om ikke ville jeg slettet. Blir like frustrert selv over lite respns på disse datingappende.

Anonymkode: d8fe5...234

Skrevet

Slett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Vad tycks? 

Ja, om personen ikke matcher energien kan det bli vanskelig. Om du derimot også skriver typ ett ord er det ikke annet å forvente. 

Anonymkode: 9fdb2...38a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fått noen få korte svar til, men svarer ikke på det jeg spør om. Virker suspekt når hun svarer kort og ikke svarer på det jeg spør om, men allerede foreslår å treffes. Normalt ville jeg tenkt fake, men virker som at hun ikke bor så langt unna, for det står et stedsnavn i nærheten på et av bildene hennes.

Skrevet

Ett ord? 😅🤷‍♀️

Hadde slettet. 

Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Fått noen få korte svar til, men svarer ikke på det jeg spør om. Virker suspekt når hun svarer kort og ikke svarer på det jeg spør om, men allerede foreslår å treffes. Normalt ville jeg tenkt fake, men virker som at hun ikke bor så langt unna, for det står et stedsnavn i nærheten på et av bildene hennes.

Tørr du møte noen når de kommuniserer så mistenkelig? 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, norw said:

Vad tycks? 

Merkelig tankegang?

Hei, du!
Hei!

Slett 🤬

Hei, du, går det bra?
Ja

Slett 🤬

Hei du, vil du prate med meg?
Ja

Det vil ikke jeg lenger, ditt ettordsutyske! Slett 🤬

Anonymkode: 67bdb...afd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dette er mistenkelig kommunikasjon, så er vel 70-80-90 % prosent av menn på datingsider mistenkelige altså.

Noen funker bare ikke med småprating på chat med fremmede.

Når hun har lyst til å treffe deg, så er jo det en enkel måte å sjekke ut om det er noe der?

Anonymkode: 56031...ea6

• Liker 4
Skrevet
AprilLudgate skrev (4 minutter siden):

Ett ord? 😅🤷‍♀️

Hadde slettet. 

Ja, det er dårlig og viser manglende interesse.

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Tørr du møte noen når de kommuniserer så mistenkelig? 

Jeg vet ikke om jeg vil/gidder, men usikker på om det er noe å frykte på et lite sted. Er ikke Oslo, dette, men ville ikke overrasket meg om hun likevel foreslår å treffes i Oslo. Da er det enda større grunn til å bli skeptisk.

Engelsk gjør det også mer suspekt, men fremstår som en utenlandsk student. Står et stedsnavn på et av bildene hennes, som ikke er langt unna.

Point Blur_Mar122023_102324.jpg

Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Ja, det er dårlig og viser manglende interesse.

Jeg vet ikke om jeg vil/gidder, men usikker på om det er noe å frykte på et lite sted. Er ikke Oslo, dette, men ville ikke overrasket meg om hun likevel foreslår å treffes i Oslo. Da er det enda større grunn til å bli skeptisk.

Engelsk gjør det også mer suspekt, men fremstår som en utenlandsk student. Står et stedsnavn på et av bildene hennes, som ikke er langt unna.

Åh herre.

Hun glemte legge inn «we should meet, bring cash and condoms». 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AprilLudgate skrev (5 minutter siden):

Åh herre.

Hun glemte legge inn «we should meet, bring cash and condoms». 

Haha, ja, jo. Det virker suspekt som sagt 😄

At jeg nevner fransk er forresten ikke helt tilfeldig, virker som at det er morsmålet.

Endret av norw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver du selv? Hvis du selv bare skriver en kort setning synes jeg ikke du kan forvente lange svar tilbake.. 

Anonymkode: 25dec...180

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skriver du selv? Hvis du selv bare skriver en kort setning synes jeg ikke du kan forvente lange svar tilbake.. 

norw skrev (14 minutter siden):

Han skrev dette 

Skrevet

Hvis jeg skrev "hei, hva driver du med i dag?" og fikk "Netflix" tilbake, så er det også ganske dårlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, norw said:

Hvis jeg skrev "hei, hva driver du med i dag?" og fikk "Netflix" tilbake, så er det også ganske dårlig.

Dette tipset vil hjelpe deg i livet videre: hvis du ønsker en samtale må du si ting som gjør at samtalen drives fremover. 

Hei, hva driver du med? Hadde du hatt lyst å treffes over en kaffe? 

Skrevet

Dette tipset vil hjelpe deg i livet videre: hvis du ønsker en samtale må du si ting som gjør at samtalen drives fremover. 

Hei, hva driver du med? Hadde du hatt lyst å treffes over en kaffe? 

Jeg skriver i hvert fall ikke de to setningene i den første mld.

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Høres ikke særlig interessert ut. Eller høflig. Er det ikke vanlig å svare et hei med et hei, i det minste? 

Har selv drevet på å "presse ut svar" (sånn føles det som) av ei slik ei over tid for å se om det løsnet opp, men det gjorde ikke det, og det hele ble bare en vond opplevelse. Som om at jeg hadde henne på et jobbintervju, der jeg var en maser/griller. 

Men du kan gi henne et par meldinger til for å se om den første meldingen kun var en engangshendelse.

Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Høres ikke særlig interessert ut. Eller høflig. Er det ikke vanlig å svare et hei med et hei, i det minste? 

Har selv drevet på å "presse ut svar" (sånn føles det som) av ei slik ei over tid for å se om det løsnet opp, men det gjorde ikke det, og det hele ble bare en vond opplevelse. Som om at jeg hadde henne på et jobbintervju, der jeg var en maser/griller. 

Men du kan gi henne et par meldinger til for å se om den første meldingen kun var en engangshendelse.

Har skrevet litt til som vist ovenfor, men denne dama er nok bare å glemme. 

Egentlig synd at man må passe seg for prostituerte, halliker osv. La oss si at jeg traff henne og at vi hadde sex, og så kommer det fram at dette må man betale for, man risikerer å bli banka opp osv. 

Var ute på byen i Oslo sentrum i fjor, på Karl Johan, og da var det en dame av utenlandsk opprinnelse som var veldig på meg. Hun prøvde til og med å holde meg igjen på et vis da jeg var i ferd med å dra. Jeg hadde tidligere den kvelden blitt advart om at denne dama er prostituert, og så vet man ikke om det er sant eller ikke. Uansett håpløst når de opererer inne på utesteder.

AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet hadde jeg tenkt fake profil, men kan ta feil selv om jeg ikke tror det.

Men sånn generelt så spørs det hva man spør om. For eksempel menn som skriver kun hei så har jeg noen ganger kun skrevet hei tilbake og så ser jeg det an videre, men om samtalen bærer preg av at det kun er korte svar. Ja, nei og sånt som ikke gir samtalen kjøtt på beinet gjør at jeg ikke gidder å fortsette "samtalen".

Noen av de mennene har fortsatt å skrive om jeg ikke fjerner de. Typisk "skjer?" og sånt. De er sikkert ikke så gode på å skrive, men litt synes jeg at de bør kunne skrive før jeg ønsker å møtes.

Anonymkode: f4e70...338

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...