AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Menn som søker forhold på tinder og det står på profilen: søker et forhold. Når man spør de hva de søker igjen for å være sikker så svarer de et forhold, om man spør kunne du tenkt deg å være ff med meg, svar: nei jeg vil ha et forhold.😊 men det viser seg at noen av disse mennene er voldelige og veldig kontrollerende Forventer de at dama skal være som tjeneren deres? De bruker vold for å oppnå noe, blir sinte om de ikke får viljen sin. Innser ikke de selv at det er veldig dumt å oppføre seg sånn mot kvinner, og at ingen kvinner vil ha en mann som er voldelig eller blir fort sint? Eller vil de ha et forhold hvor dama ikke skal våge å si noe som helst, noen av de sier også at de er Gentelman, gentelman er ikke en som bruker vold eller driver psykisk vold? Jeg forstår ikke tankegangen til disse mennene som søker forhold, men ikke i stand til å ta vare på forholdet fordi de har en stygg tankegang. Dette har vært menn som også er ensomme og har 0 venner. Incel om man kan kalle det. når dama prøver å forklare hvorfor forholdet ikke funker, pga han er sånn og sånn. Kaller han dama: drittunge eller skadet. Anonymkode: 584b3...6a2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Det fins en del voldelige menn ja De vil gjerne rushe inn i forhold og lovebomber masse i starten for å få raskest mulig makt over kvinnen. De vil ha en dame å undertrykke. Bra du gjenkjenner de, hold deg unna! Anonymkode: cc3bc...f79 1
Epplekiwi Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 (endret) blir ff/pulevenn kategorisert som forhold på tinder? (eller spurte du for å teste?) har lurt på hva jeg skal skrive dersom jeg er åpen for ff,fwb og seriøst forhold. tenkte "se hva som skjer" men har fått høre at det ikke virker seriøst for de som ønsker det. folk som driver med vold og slikt sier vel det de trur gir best resultat. Endret 12. mars 2023 av Epplekiwi skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Jeg reagerer på overskriften din. Det handler jo egentlig om at du har truffet noen (hvor mange?) med problemer, og de finner du sikkert uansett hva de skriver at de ønsker seg. Epplekiwi skrev (27 minutter siden): blir ff/pulevenn kategorisert som forhold på tinder? (eller spurte du for å teste?) har lurt på hva jeg skal skrive dersom jeg er åpen for ff,fwb og seriøst forhold. tenkte "se hva som skjer" men har fått høre at det ikke virker seriøst for de som ønsker det. folk som driver med vold og slikt sier vel det de trur gir best resultat. Du trenger ikke skrive kategori, men de har en som heter "søker langvarig, men åpen for annet" Anonymkode: 533dc...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå