Gå til innhold

Hvordan få igjennom klage på bukplastikk hos klinikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok full bukplastikk i 2020, rett etter operasjonen klagde jeg fordi på Venstre side over navlen var det en stor klump i forhold til høyre siden, er nok tatt for lite fettsuging da de gjorde dette også. 
jeg klagde 6 mnd etter, 1 år etter, 1,5 år etter og han sa det ville bli normalt, men jeg så jo at dette var en feil fra dies side og ikke hevelse. 
Det er ømt akkurat der, en stor klump med fett, jeg skjønner ikke hvorfor det er så ømt akkurat der? Og hva er denne store fettklumpen da? Er det det at de ikke har tatt nok? For er ingenting annet som gir mening. 

jeg har alle gangene bedt de fikse det, men de sier bare: vent så vil det ordne seg. 
får jeg igjennom klagen nå, mtp at kirurgen ba meg vente og vente og at jeg har sendt så mange klager? Vet ikke hva jeg skal si for at de skal ta det seriøst. 

Anonymkode: ef209...629

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde meg. Jeg måtte fettsuge av egen lomme, men det hadde jeg ikke råd til. Hallo Aleris frogner :P Håper du ikke gir deg, dette må jo kunne fikses. Jeg burde ikke gitt opp. 

Masse lykke til 😊

Anonymkode: 61f70...897

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Samme skjedde meg. Jeg måtte fettsuge av egen lomme, men det hadde jeg ikke råd til. Hallo Aleris frogner :P Håper du ikke gir deg, dette må jo kunne fikses. Jeg burde ikke gitt opp. 

Masse lykke til 😊

Anonymkode: 61f70...897

Uffda. Ja jeg er jo litt usikker da. Vises ikke når jeg står, kun når jeg bøyer meg, men er forferdelig plagsomt at det er en sånn forskjell😅 og den ømheten vil vare for alltid siden det ikke er gått bort. 

jeg får høre med dem. Vet du om det er noe klagefrist? Mtp at jeg har sendt inn klage flere ganger?

Anonymkode: ef209...629

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg ville kanskje klaget igjen til dem, og sagt at nå har det gått såpass lang tid og du har purret såpass mange ganger at neste skritt blir å ta det med pasientforening/pasientskadeerstatning. Om ikke annet så er det kanskje ikke noe de ønsker, å ha saker hos dem- kanskje det får fortgang i saken din.

Anonymkode: dcb83...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...