MyMichelle Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg har langt tykt hår med naturlige krøller/bølger. Jeg har ikke funnet noen hårbørste jeg er helt fornøyd med. Har noen tips? Jeg kan også tenke meg tips til én børste/kam som jeg bruker for å fordele produkter i vått hår. Nå bruker jeg stor kam til vått hår, og Tangle Teezer på tørt hår. Jeg har ikke råd til børste i 1000,- kronersklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg har også langt hår med krøller. En god børste for meg har lange tynne tagger med stor avstand. Den må også ha stive tagger som ikke er festet i en gummipute. Slike av plast som selges mange steder er det som passer best for mitt hår: Hårbørste H&M Hårbørste Europris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Denman 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg har langt, tykt hår med bølger til krøller. Jeg bruker en bredtannet kam, har en i lakkert tre. Grer kun håret etter det er vasket. Om jeg grer håret når det er tørt så ser jeg ut som Ronja Røverdatter på en fuktig dag. Anonymkode: 5faea...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå