AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Greit nok at man fort blir småforelsket når man er ung, sånn er det vel for de fleste. Men jeg er gift på 20. året og er tenåringsmor. Fyller straks 50! Blir så lett pirret av menn jeg tilbringer litt tid med. Forrige helg var vi 2 damer og 2 litt eldre menn på jobbtur på en annen kant av landet. Vi 4 spiser middag, tar drinker på hotellrommet og vin i baren. Veldig god stemning, men ingen flørting fra noens side, vi er alle gifte og har unger. Jeg tar meg selv i å fantasere om spesielt en av disse karene, til tross for at ingenting skjedde. Føler meg nesten litt småforelsket. Er dette normalt? Føler meg litt dum som har det slik... Anonymkode: cdf5b...fac 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Det er normalt å bli litt "betatt" av stemninga på en fortettet helg som en tur, seminar, konferanse ol. Pleier å gå over. Anonymkode: 2b9b0...5be
Fremmed fugl Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 For noen er det normalt, for andre er det helt fjernt. Hvis du har hatt det slikt gjennom ekteskapet og klart det... så er det vel bare greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå