Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt om du oppdaget at kjæresten din hadde sendt masse meldinger med en kollega av motsatt kjønn? Det er snakk om 2-300 meldinger, men over ganske lang tid (et par år). Mange av meldingene handler om jobb (konkrete avtaler om jobbmøte etc), mens andre er mye tull og tøys. Ingenting seksuelt i noen av dem. Jeg bare føler at det er litt mange meldinger….

Anonymkode: 86421...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg :) han/hun må jo få ha venner på jobben.

Anonymkode: 9fbe4...8fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Arbeidskollegaer blir veldig ofte nære venner, så det må da være innafor👍

Anonymkode: d179a...9bf

Skrevet

Har du gått gjennom telefonene og sett på jobbkorrespondanse? Det er jo helt uhørt.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er flørting eller seksuelt hadde jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: 00a77...3b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville lurt på hvorfor i alle dager han aldri nevnte henne, siden han tok seg bryet med å skrive med henne i et par år (!!!)

Det høres veldig merkelig ut, spør du meg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva hadde du tenkt om du oppdaget at kjæresten din hadde sendt masse meldinger med en kollega av motsatt kjønn? Det er snakk om 2-300 meldinger, men over ganske lang tid (et par år). Mange av meldingene handler om jobb (konkrete avtaler om jobbmøte etc), mens andre er mye tull og tøys. Ingenting seksuelt i noen av dem. Jeg bare føler at det er litt mange meldinger….

Synes det er verre at du har lest igjennom kjæresten din sine meldinger

Anonymkode: 75b2b...235

• Liker 3
Skrevet

Det som betyr mest er ikke hva jeg tror at jeg hadde tenkt med den lille informasjon som du gir HI, men hva du føler.

Du er opplagt utrygg av enn eller annen grunn. Det har gjort at du har følt behov for å lese disse meldingene.

Er det på grunn av endringer i dynamikken i deres forhold? Tegn som kan peke på utroskap hos partner? Hva som helst. Kanskje du har enn venninne som hadde et "perfekt" forhold, som nå har oppdaget at partneren er notorisk utro.

Så til ditt spørsmål. Det du beskriver vil være nok så vanlig kommunikasjon mellom kolleger. Man løser oppgitte sammen, og så har man enn vanlig sosial relasjon som avkobling.

Men hvorfor leste du disse meldingene, og har du tenkt å gjøre noe annet enn å spørre oss på KG for å komme til et sted som føles tryggere?

AnonymBruker
Skrevet

Om du har lest igjennom 300 meldinger fra en kollega av samboeren din der ingen av dem tyder på flørt inni bildet, så er vel det et bevis nok på at dette er en venn og ikke en flørt. For det går faktisk an å ha venner av motsatt kjønn selv om noen mener det er umulig. Uansett trist du brøt tillit ved å snoke på telefonen hans. Det er tillitsbrudd på lik linje som utroskap etter min mening.

Anonymkode: 3553d...012

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg godtar ikke slikt, så lenge det blir gjort bak min rygg. Jeg oppdaget at min mann hadde hatt god og lang kontakt med en kvinnelig kollega. En kollega jeg av en eller annen grunn aldri hadde hørt om... Ba han kutte det med en gang. 

Anonymkode: d537e...170

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over. Mannen min har flere kvinnelige kollegaer og jeg bryr meg ikke om de har samtaler på sms eller teams.. så lenge det ikke er noe taktløst skjønner jeg ikke hvorfor noen ser på det som «bak min rygg» heller. Vi oppdaterer ikke hverandre om all meldingsutveksling gjennom uka. Det hadde vært slitsomt. 

Anonymkode: edad6...afb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...