AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Hei jeg hadde nylig en time for å fikse øyebryn hos hudpleier, som jeg ikke kunne møte opp på pga sykdom. Jeg prøvde å ringe for å avlyse 24 timer før, men ingen svarte på telefonen. Deretter sendte jeg melding. Jeg fikk svar sent på kvelden at det var for sent å avbestille, til tross for at jeg hadde prøvd å avbestille i mange timer. Nå har jeg fått faktura på 1500kr for ikke møtt.. er det noe jeg kan gjøre med det, eller må jeg betale de sure pengene? Anonymkode: b2da6...255
Hunter7 Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Nei, gitt at du har gjort alt riktig, så skal du ikke betale. Ta skjermbilde av tidspunktet du først prøvde å kontakt hudpleiesalongen, send det til dem med melding/e-post om at du prøvde å kontakte dem, men ikke fikk svar. Da har du ditt på det tørre. Enhver hudpleiesalong med et snev av respekt for såvel seg selv som kunder, har telefonsvarer. At denne salongen ikke har det, er faktisk ikke ditt problem. Forøvrig er også noe rart at de svarte deg sent på kvelden, altså utenfor normale åpningstider. Jeg har inntrykk av at dette er en useriøs tilbyder som rett og slett prøver å yppe seg litt for å få tak i noen lettjente penger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå