Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du skal pynte deg og må ha strømper; velger du strømpebukser eller stay-ups? Var ute med jentene i går, og et par av de snakket varmt for stay-ups som et bedre alternativ enn strømpebukser som strammer og siger. 

Anonymkode: f5347...cce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette problemet med at strømpebukser siger og jeg synes det ofte er for kaldt å gå med stay-ups. Liker helst strømpebukser og synes de kommer i mer variasjon også enn stay-ups

Anonymkode: e98ca...da1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker best stay-ups, så lenge jeg finner noen som sitter godt. Jeg har tynne lår og mange sklir lett ned. Strømpebukser strammer ofte på magen, det orker jeg ikke. Jeg liker å spise og drikke godt.

Anonymkode: cd4c9...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best strømpebukser. Jeg har hatt mine perioder med stay-ups, både fordi de har vært i motebildet, fordi jeg har likt det og fordi en eller annen mann har likt det. 

Min erfaring er at de siger langt mer og når de først har begynt å sige er det ingenting som redder dem og man går med en strømpe rundt ankelen resten av kvelden. Masse stress. I tillegg iskaldt. Nå har jeg blitt såpass voksen at jeg også liker det beskyttende laget over hofte, rumpe og mage. Jeg har ikke opplevd at. gode strømpebukser siger. 

I tillegg liker jeg ikke så godt tynne strømper og stay-ups kommer nesten bare i tynne kvaliteter. De gjør seg best på soverommet. 

Anonymkode: 66de2...ec5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker best stay-ups, så lenge jeg finner noen som sitter godt. Jeg har tynne lår og mange sklir lett ned. Strømpebukser strammer ofte på magen, det orker jeg ikke. Jeg liker å spise og drikke godt.

Anonymkode: cd4c9...2a7

Hvordan får du dem til å sitte rundt de tynne lårene dine da? 

(jeg kjenner til trikset med vann)

Anonymkode: 66de2...ec5

Skrevet

Bruker ofte ganske korte skjørt, da er ikke stay ups det beste alternativet. Under lengre kjoler eller skjørt syns jeg det er å foretrekke. Men hvis man finner den riktige strømpebuksa, så har det ikke så mye å si hva man velger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du skal pynte deg og må ha strømper; velger du strømpebukser eller stay-ups? Var ute med jentene i går, og et par av de snakket varmt for stay-ups som et bedre alternativ enn strømpebukser som strammer og siger. 

Anonymkode: f5347...cce

Om jeg skal pynte meg på vinteren er ikke stayups verdt en blærekatar. Det er for kaldt. Stayups er sexstrømper. De holder i noen timer før limet slipper og de siger ned. Topp til soverommet, Et mareritt om du skal gå med dem en hel kveld. Jeg er ganske sikker på at om TS hadde vært en dame hadde hun visst at det finnes utrolig mange typer strømpebukser. Både i tykkelse om man ikke vil fryse og om den er høy eller lav i livet samt om den er hold in eller ikke. I riktig størrelse og kvalitet glir den ikke ned.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som tenker at det er samme mann som lager runke-tråd etter runke-tråd om stay ups?

Anonymkode: a76f7...97b

• Liker 4
Skrevet

Holder meg til strømpebukser av god kvalitet og rett størrelse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Femigutt skrev (2 minutter siden):

Holder meg til strømpebukser av god kvalitet og rett størrelse 

Jeg også 😊 aldri fått stay ups til å egentlig funke for meg heller. 

Anonymkode: 7bd8d...24a

AnonymBruker
Skrevet

Strømpebukser er kjerring og stay-ups er harry.

Anonymkode: 9fc15...68a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig bare legger er best

Anonymkode: 2b35b...465

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig bare legger er best

Anonymkode: 2b35b...465

Jada 🙄 i 5 minus ser jo ikke det rimelig harry ut i det hele tatt. 

Anonymkode: e98ca...da1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Stay-ups fungerer fint det, dere må kjøpe med rett størrelse og kvalitet. Da sitter de på lårene skikkelig.

Anonymkode: 45783...ba6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 18.56):

Heeelt uenig, kvinnelige legger kledd i nylon er det mest sexy som finnes! Strømpebukse er like sexy som alt annet,så lenge de ikke er tykke.

Anonymkode: 76f65...eec

Skrevet

Stay ups blir som oftest roll downs

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 14.10):

Jeg også 😊 aldri fått stay ups til å egentlig funke for meg heller. 

Anonymkode: 7bd8d...24a

😁❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...